Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

prøvemanden fik lyst til at prøve en ung spændstig luder, så kigge på nette hvad  der var af muligheder den dag...

besøgt hende her, https://annoncelight.dk/showad/159630

hun ligner billederne, men bryster er ikke så stor som billeder giver indtryk af, men en høj sød ung kvinde, med en smuk smil, nok tættere på 30 end de 20, men pæn ung pige, høj slank, silikone bryster ikke så store som billede antyder, men fint lavet, ungpige ansigt, ikke super køn, men ligner de mange ungepiger som er i Århus, som er jo en større studie by;-)

kroppen er slank, dog har hun en del røde akne på bryster og en del modermærker på kroppen, så forvente ikke smuk hud, men hun er et almenlige ung kvinde, hvilke er dejlige på sin måde...

hun kunne være den unge nabo eller søde kvinde som er ansat i børnehave, ikke en super model, men almenlige som os andre...  

hun tager imod i øgaderne i Århus, en diskret lejlighed.

bliver vist ind i værelset er en seng  og lidt møbler, pengene skifter hænder.

hun går ud med pengene og kommer hurtigt ind igen, kommer af tøjet og får lagt os på sengen, hun begynder at nusse og kæle lidt, men virker lidt påtaget, får rørt ved hende og hun går ned for at sutte pik og der kommer et gummi på,

hun går igang med at sutter, det gør hun faktiske rigtigt godt, ikke så godt som super fransk ,men ok, imens røre jeg ved hende meget spændstige ungepige krop, skønt, 

hun vil hurtigt op og sidde hvilke hun gør, fint hun ridder og med luder lyde som næsten alle luder tror man ikke kan aflæse som fake, men fint nok vi vender rundt til bagfra, hvilke giver udsigt til en flot fast ung pige røv, jeg køre ind og ud af fisse, hun stønner som hun lærte, og virke til tider interesseret i hvad der med hendes negle, men spiller spillet ok:-), hun gør obs på tiden snart er gået, men jeg ikke set hun sat ur, så det hun gjort før jeg kom ind i lejligheden...

får hende til at sutte lidt mere, hvilket bliver mere håndarbejde end sut, får hende op og  ridder mig til en afslutning...

Får tøjet på og bliver lukket ud...

Vurdering:

kroppen: 8, hun slank og høj, god røv, men huden er ikke perfekt, ej heller hun model smuk, men det som trækker ned er at billeder snyder med hvor store bryster er, de er mindre end billeder viser...

Sex: 8 ok sex det en ung slank kvinde, hun sutter godt, men virker meget som om det skal være hurtigt overstået, og det er rutine, kan sikker være fin kæreste spil du får...

Lejligheden: 9 fin diskret, men bolle rummet mangler charme og hygge, det koldt bolle rum virker fint, men ikke noget andet...

Prisen: 6 standart prisen som de fleste steder, men hun levere ikke som de samme unge piger fra Østeuropa, så der burde være lavere, eller mere service...

Samlet set: 7, hun vinder ved at være sød og venlige samt ung, blow er godt, men sex er lidt husmor, ikke god sex med hvad der skulle være en prof pige..

ur sætte før du kommer ind, så tiden med tøjet af, og pengene aflevere, havde jeg skulle tisse var det også gået fra den samlet tid....

fik ikke prøvet græske, måske det er godt med hende..

Gentagelse: 7 måske hvis jeg en dag får lyst til ung pige sex, men der er flere øst piger som giver lige så god eller bedre  service er lige så flotte samt bedre pris....

 

prøvemanden

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En god anmeldelse af hende. 

Jeg fik også besøgt hende et tidspunkt i sidste uge. Stedet er meget godt og stille og roligt. 

Det rum man kommer ind til er ikke mere end til at bolle i.

Har også kun gode ord om hende, synes hendes sex var helt fint. Blow uden gummi er jeg ikke ret meget, men må respekter det.

Prisen er standard enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...