Hop til indhold

Recommended Posts

18-20 årige Isis i Barcelona. 

30 Marts.

Var for 2 gang i det sidste halve år i Barcelona på job.

Et TS og Ladyboy paradis.

Priserne er fornuftige og udbuddet er stort.

Fandt Isis på Pasion.com. Com, Barcelona,  og fik på telefonen forklaret mine ønsker på en blanding af spansk og engelsk og tjaaa...

Ville gerne have hende til at komme til firma lejligheden,  som ligger tæt på hendes lejlighed, har fundet ud af at det er en god idé,  da jeg har fået nej et par gange, da der er nogen der bestiller (take away) og så er det en prank...

Så sendte adressen til Isis og vi aftalte at mødes foran lejligheden kl. 20, få en drink i nærheden og så gå tilbage til mig hvis vi følte for det.

Ventede til kl. 20.15 og fik så Sms om 30 min forsinkelse. Sms tilbage at så får  vi en drink i lejligheden. Ok hertil.

20.45 dukker hun op og ringer på intercom.jeg tjekker at hun er alene og lukker hende ind.

Wow.... da jeg åbner døren ligner hun 100 en kvinde, kan ikke se noget der antyder at hun er en LB...

Ligner helt billede 1og 2 fra hjemmesiden.

Kvindestemme,,, er lidt nervøs for om der her er tale om en kvinde i stedet... kan også rigtig godt lide kvinder, men nu vr det jo en anden lyst denne aften.

Vi får et glas vin, og kæler lidt...

Jeg foreslår at vi klarer betaling og det er 150 for 2 timer.

Stadig usikker på kønnet, så jeg mærker efter, meget lille bule i trussen...

Hun går på knæ og sutter mig hårdt og dybt... kun lige bukserne halvt af.

Er lige ved at komme med det samme. Får stoppet og tager hende i hånden og over på sofaen hvor jeg trækker jeans nederdelen op og ned i trussen.

Pik måske 6-7 cm helt glat og med meget små løg under....

Vi 69, og har sex efterfølgende i en times tid, hun stopper mig når jeg er ved at komme ved at klemme mig meget hårdt om roden....

Kommer så ud over ansigt bryster og krop....Ingen problemer med det, hun går i bad.

Pause med lidt at drikke, forsøger på samtale og lidt piller,  vupti så er vi klar til runde 2...

Dejlig aften, ikke så god til forsinkelser, men sådan er Spanien også.

To af mine top 5 oplevelser har jeg nu haft i Barcelona,  når det gælder LB og en rigtig god trekant med to piger, jeg rejser derned 3 til 4 gange om året.

Kan absolut anbefales, men kig efter real billeder inden i kontakter LB, der er en del falske imellem fik jeg at vide af min date, hun viste mig endda et par stykker... hvor personen ikke passer med billedet...

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du kender barcelona så godt, kan du fortælle mig hvordan man finder bordeller i byen, syntes det er svært når man ikke kan spansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har egentlig kun erfaringer med Pasion.com.  som jeg bruger sammen med translate, der oversætter siderne fra spansk til ønsket sprog. 

Har mest brugt den til ts og LB,  men en enkelt gang til en dobbelt asian date, fungerer fint, bordeller bruger jeg ikke ... 

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...