Hop til indhold
ny SD

Christine sweetme

Recommended Posts

Hej Alle sammen.

Som forholdsvis ny på SD og helt ny herinde, så er det jo lidt småt med anmeldelser fra min side, men jeg lover at jeg skal gøre mit for at ændre det.

Lige nu har jeg dog brug for forummets indput.

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med Christine Sweetme.

https://sugardaters.dk/show?alias=Christine_sweetme+

Det er dog som om det kun bliver ved snakken?

Til at begynde med, skrev hun at ”hun ikke tilbød fræk hygge for 2500,-” den linje er nu forsvundet, betyder det så at der er åbnet op for godteposen?

Er der en eller flere der har erfaring?

På forhånd tak for hjælpen…….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun virker reel nok, jeg har skrevet med hende, men min kalender passede ikke -  hun vile have en "her og nu date" - så bliv ved - giv hende dit mobil nr. - så hører du sikkert fra hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 49 minutter siden:

Hun virker reel nok, jeg har skrevet med hende, men min kalender passede ikke -  hun vile have en "her og nu date" - så bliv ved - giv hende dit mobil nr. - så hører du sikkert fra hende..

Tak for svaret.

Var det en sex date eller bare en drink, og havde i snakket økonomi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

en sexdate - på hotel i kbh. -  hun ville have 2000 for en aften  med fræk hygge..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Undercover skrev, for 17 minutter siden:

Profilen er slettet nu

SUK - der er ved at vise sig et mønster i mit liv...

Hver gang jeg finder noget der kunne være spændende, så PUF! så er det væk og jeg står tilbage med alle fantasierne.

I det mindste ser det ud til at hun ikke mødte mange? Det havde jo ikke været til at bære, hvis 20 mand skrev at de havde besøgt hende, så ville jeg sidde tilbage og føle mig noget afvist :(

Det er selvfølgelig beklageligt at 8270 ikke fik chancen, nu han var så tæt på?

Men øv.....hun virkede sød...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Op på cyklen, der er masser af dejlige unge studiner der vil forkæles, du må være lidt hurtigere næste gang..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
ny SD skrev, for 14 minutter siden:

SUK - der er ved at vise sig et mønster i mit liv...

Hver gang jeg finder noget der kunne være spændende, så PUF! så er det væk og jeg står tilbage med alle fantasierne.

I det mindste ser det ud til at hun ikke mødte mange? Det havde jo ikke været til at bære, hvis 20 mand skrev at de havde besøgt hende, så ville jeg sidde tilbage og føle mig noget afvist :(

Det er selvfølgelig beklageligt at 8270 ikke fik chancen, nu han var så tæt på?

Men øv.....hun virkede sød...

Der er en eller anden nar herinde på forummet, der skriver til de piger jeg har planer om at besøge eller har besøgt, de lukker så profilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 4 timer siden:

Der er en eller anden nar herinde på forummet, der skriver til de piger jeg har planer om at besøge eller har besøgt, de lukker så profilen.

Jsp, har hørt lidt rygter om det samme.. Lidt surt, at vi ikke kan bruge forummet her, uden at nogen braldrer løs til tøserne..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser til min skræk, at jeg jo har lagt en efterlysning i anmeldelser, det beklager jeg meget.

Måske var det en ide, at flytte "start ny tråd" knappen, ud af feltet for efterlysninger...jeg troede jeg ville starte en ny tråd derinde og ikke i anmeldelser.

Sorry :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Undercover skrev, for 12 timer siden:

Jsp, har hørt lidt rygter om det samme.. Lidt surt, at vi ikke kan bruge forummet her, uden at nogen braldrer løs til tøserne..

Ja jeg besøgte en pige Odense i lørdags og hun havde modtaget noget jeg havde skrevet

 

Jingle Balls, generede de piger, jeg havde en aftale med, eller havde besøgt, han er heldigvis blevet udelukket, men dukker nok igen med nut navn, hvad kan man sige lesson learned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...