daone 1 Skrevet 3. April, 2016 Profilen virker meget troværdig - men kan endnu engang bekræfte at man blot bør slette alle inde fra annocelight.dk. https://annoncelight.dk/showad/204937 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
daone 1 Skrevet 7. April, 2016 Nopes blev ihvertfald blokeret efter jeg havde sendte penge på mobile pay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 23. April, 2016 (edited) hun er nu virkelig nok. hun har holdt til på sydfyn og har os får et år siden taget imod kunder i en gammel campingvogn i sin indkørsel. jeg ved hun har snydt rigtig mange med camshow, har læst det flere steder. jeg har engang skulle besøge hende på sydfyn, hvor hun troede hende og hendes ven skulle rulle mig . der kom en lille tatoveret gut på 165 og ca 60 kg . jeg var færdig af grin. det fik de ikk meget ud af. hun kommer normalt fra Ringe på midtfyn. der bor hendes forældere ihvertfald. hun har boet i horne på sydfyn og mener hun nu opholder sig i jylland. men ja lad være og sende penge i får aldrig noget ud af det. Redigeret 23. April, 2016 af totalwild Fjernet link til facebook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 27. April, 2016 totalwild skrev, den 23-04-2016 at 11:38: hun er nu virkelig nok. hun har holdt til på sydfyn og har os får et år siden taget imod kunder i en gammel campingvogn i sin indkørsel. jeg ved hun har snydt rigtig mange med camshow, har læst det flere steder. jeg har engang skulle besøge hende på sydfyn, hvor hun troede hende og hendes ven skulle rulle mig . der kom en lille tatoveret gut på 165 og ca 60 kg . jeg var færdig af grin. det fik de ikk meget ud af. hun kommer normalt fra Ringe på midtfyn. der bor hendes forældere ihvertfald. hun har boet i horne på sydfyn og mener hun nu opholder sig i jylland. men ja lad være og sende penge i får aldrig noget ud af det. Ja....Kira var fast annoncør på Annoncelight i mange år. Fra området syd fra Ringe (campingvognen i forældrenes have) til en lille stuelejlighed på vejen mod Faaborg. Hun er rigeligt anmeldt herinde....positivt som regel. Er trist hun sådan er blevet en websvindler, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 27. April, 2016 ja det er trist hun er blevet sådan..?? men hun er på igen med svindel nu har hun bare brugt nogen andre billeder i annoncen og et andet navn. https://annoncelight.dk/showad/206526 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg