Hop til indhold
daone

Littlemissdenmark01 scammer annoncelight

Recommended Posts

Guest totalwild

hun er nu virkelig nok. hun har holdt til på sydfyn og har os får et år siden taget imod kunder i en gammel campingvogn i sin indkørsel.

jeg ved hun har snydt rigtig mange med camshow, har læst det flere steder. jeg har engang skulle besøge hende på sydfyn, hvor hun troede hende og hendes ven skulle rulle mig ;-) . der kom en lille tatoveret gut på 165 og ca 60 kg . jeg var færdig af grin. det fik de ikk meget ud af. 

hun kommer normalt fra Ringe på midtfyn. der bor hendes forældere ihvertfald. hun har boet i horne på sydfyn og mener hun nu opholder sig i jylland. 

men ja lad være og sende penge i får aldrig noget ud af det.

Redigeret af totalwild
Fjernet link til facebook

Del dette indlæg

Link til indlæg
totalwild skrev, den ‎23‎-‎04‎-‎2016 at 11:38:

hun er nu virkelig nok. hun har holdt til på sydfyn og har os får et år siden taget imod kunder i en gammel campingvogn i sin indkørsel.

jeg ved hun har snydt rigtig mange med camshow, har læst det flere steder. jeg har engang skulle besøge hende på sydfyn, hvor hun troede hende og hendes ven skulle rulle mig ;-) . der kom en lille tatoveret gut på 165 og ca 60 kg . jeg var færdig af grin. det fik de ikk meget ud af. 

hun kommer normalt fra Ringe på midtfyn. der bor hendes forældere ihvertfald. hun har boet i horne på sydfyn og mener hun nu opholder sig i jylland. 

men ja lad være og sende penge i får aldrig noget ud af det.

Ja....Kira var fast annoncør på Annoncelight i mange år.

Fra området syd fra Ringe (campingvognen i forældrenes have) til en lille stuelejlighed på vejen mod Faaborg.

Hun er rigeligt anmeldt herinde....positivt som regel.

Er trist hun sådan er blevet en websvindler,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...