Hop til indhold
Harran

Dao, Butsaba-Wellness, Christianshavn, en dejlig oplevelse

Recommended Posts

I sidste uge efterspurgte jeg en Storbarmet thai til FP i KBH.

Shiny var så venlig, at foreslå  Dao med kommentaren 

shiny skrev, den 26/3/2016 at 08:09:

Dao hos Butsaba har pænt store kasser

Jeg fik også et par andre bud, men Dao var både geografisk attraktiv og så var der noget, jeg ikke lige kunne sætte fingeren på.

Et ring i dag, hvor jeg spurgte om Dao havde en time til mig i eftermiddag. Hende der tog telefonen lød ikke særligt interesseret i at tage imod den besked - men aftalen blev booket og jeg kunne nu blot vente i spænding.

Op på jernhesten til den nedre del af Ovengaden Oven Vandet. Ikke diskret, but who cares? . Jeg bliver budt velkommen af Dao selv. Sød og petite. Det er hende på billedet kunne jeg konstatere. Inde på værelset bliver jeg spurt til, hvor lang tid jeg havde lyst til at være her.  Jeg svarede og hun gik lige ud for at give mig mine 5 minutters stripsession alene.

Mig på maven, Dao kommer ind, nusser lidt på ryggen og spørger hvordan jeg vil have min massage. "Blødt og med olie, tak" og så kører showet. :-D

Det var meget blidt - ikke en "rigtig massage", så det var helt præcis det jeg kom efter. Lange bløde stryg, masser af olie (en stor fordel, når man har gorilla-ben). Mens massagen stod på havde jeg udsigt til et spejl, hvor jeg kunne se Dao fra siden. Det var en nydelse. Daos frontparti er bestemt ikke af de mindste, præcis som Shiny havde lovet.

Efter at have "masseret" hele min bagside, også en lille smule imens, begyndte skønheden at stryge mellem benene. Da hun kunne se, at jeg ikke fandt det kedeligt spurgte hun om jeg ville have den helt store tur. Hell yes, tænkte jeg og sagde pænt: "Det kunne jeg RIGTIGT meget godt tænke mig". "bare læg dig" sagde Dao og fortsætte.

Jeg hører til den type, der fortrækker at have kvinden i fokus, så da chancen bød sig gav jeg mig til at forkæle hende. Reaktionen var positiv og jeg fik rigeligt igen.

Dao er sød, kærlig og serviceminded udover, hvad man normalt oplever.

Da vi var færdige med at forkæle hinanden, lagde Dao et tæppe over mig og bad mig om at slappe lidt af - inden vi skulle i bad. Lidt senere kom hun tilbage og inviterede mig med under bruseren, hvor jeg blev kærligt vasket af.

Vi fik en hyggelig sludder omkring løst og fast, mens jeg blev vasket. Hun spurgte om jeg var tørstig og jeg sagde ja tak. Hun smuttede mens jeg gjorde badet færdigt.

Da jeg kom ud af badet stod der en kop te klar til mig i lokalet. Dao holdt mig med selskab og hyggede om mig med en blid nakkemassage, mens jeg klædte mig på og drak min te.

DAMN!!! Den kvinde. Så lille, så dejlig. 

Jeg gav hende en gave på vejen ud. Bare fordi hun fortjente det. Og selv hvis gaven betragtes som en udskrivning:

Den kvinde er det hele værd. En af dette årti bedste oplevelser.

Tid er vist ikke noget Dao går så meget op i, kunne jeg konstatere da jeg tændte min telefon igen.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 4 timer siden:

På billederne ser Dao tudsegammel ud. Er hun også det i virkeligheden?

Hvad er tudsegammel? 

Jeg tror at vi er jævnaldrende. Ca midt 50'erne. 

Så "tudsegammel", må jeg da være fri!  :-D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jørgensen, verden er nu en gang sådan indrettet, at nogle af os foretrækker voksne/modne kvinder mens andre hellere vil have yngre modeller. Derfor findes der begge dele ude på markedet. Du skal være glad for, at Butsaba ikke photoshopper modellerne til at se yngre ud. Som man faktisk gør en del steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 18 timer siden:

I sidste uge efterspurgte jeg en Storbarmet thai til FP i KBH.

Shiny var så venlig, at foreslå  Dao med kommentaren 

Jeg fik også et par andre bud, men Dao var både geografisk attraktiv og så var der noget, jeg ikke lige kunne sætte fingeren på.

Et ring i dag, hvor jeg spurgte om Dao havde en time til mig i eftermiddag. Hende der tog telefonen lød ikke særligt interesseret i at tage imod den besked - men aftalen blev booket og jeg kunne nu blot vente i spænding.

Op på jernhesten til den nedre del af Ovengaden Oven Vandet. Ikke diskret, but who cares? . Jeg bliver budt velkommen af Dao selv. Sød og petite. Det er hende på billedet kunne jeg konstatere. Inde på værelset bliver jeg spurt til, hvor lang tid jeg havde lyst til at være her.  Jeg svarede og hun gik lige ud for at give mig mine 5 minutters stripsession alene.

Mig på maven, Dao kommer ind, nusser lidt på ryggen og spørger hvordan jeg vil have min massage. "Blødt og med olie, tak" og så kører showet. :-D

Det var meget blidt - ikke en "rigtig massage", så det var helt præcis det jeg kom efter. Lange bløde stryg, masser af olie (en stor fordel, når man har gorilla-ben). Mens massagen stod på havde jeg udsigt til et spejl, hvor jeg kunne se Dao fra siden. Det var en nydelse. Daos frontparti er bestemt ikke af de mindste, præcis som Shiny havde lovet.

Efter at have "masseret" hele min bagside, også en lille smule imens, begyndte skønheden at stryge mellem benene. Da hun kunne se, at jeg ikke fandt det kedeligt spurgte hun om jeg ville have den helt store tur. Hell yes, tænkte jeg og sagde pænt: "Det kunne jeg RIGTIGT meget godt tænke mig". "bare læg dig" sagde Dao og fortsætte.

Jeg hører til den type, der fortrækker at have kvinden i fokus, så da chancen bød sig gav jeg mig til at forkæle hende. Reaktionen var positiv og jeg fik rigeligt igen.

Dao er sød, kærlig og serviceminded udover, hvad man normalt oplever.

Da vi var færdige med at forkæle hinanden, lagde Dao et tæppe over mig og bad mig om at slappe lidt af - inden vi skulle i bad. Lidt senere kom hun tilbage og inviterede mig med under bruseren, hvor jeg blev kærligt vasket af.

Vi fik en hyggelig sludder omkring løst og fast, mens jeg blev vasket. Hun spurgte om jeg var tørstig og jeg sagde ja tak. Hun smuttede mens jeg gjorde badet færdigt.

Da jeg kom ud af badet stod der en kop te klar til mig i lokalet. Dao holdt mig med selskab og hyggede om mig med en blid nakkemassage, mens jeg klædte mig på og drak min te.

DAMN!!! Den kvinde. Så lille, så dejlig. 

Jeg gav hende en gave på vejen ud. Bare fordi hun fortjente det. Og selv hvis gaven betragtes som en udskrivning:

Den kvinde er det hele værd. En af dette årti bedste oplevelser.

Tid er vist ikke noget Dao går så meget op i, kunne jeg konstatere da jeg tændte min telefon igen.

Hej Harran.

Super anmeldelse.

Kan du indikere lidt omkring pris?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 15 timer siden:

På billederne ser Dao tudsegammel ud. Er hun også det i virkeligheden?

Hun er faktisk slet ikke så gammel som hun ser ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FAT skrev, for 8 timer siden:

Hej Harran.

Super anmeldelse.

Kan du indikere lidt omkring pris?

Hvad jeg gav er ikke så interessant. Men jeg er sikker på, at hvis du får et tilbud så er det væsentligt under markedsprisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 20 timer siden:

Hvad jeg gav er ikke så interessant. Men jeg er sikker på, at hvis du får et tilbud så er det væsentligt under markedsprisen.

Nemlig, Butsaba ligger ikke i den dyrere ende af skalaen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inspireret af de mange positive kommentarer om Dao i Butsaba Wellness på Christianshavn aflagde jeg instituttet et besøg i dag. Havde over telefonen forudbestilt e times massage med  "lidt af hvert".

Jeg skal gøre det kort, ingen grund til at gentage alle de positive kommentarer, som jeg er fuldt enig i.

Dao er et pragtfuldt lille (147 cm) livsstykke med flotte bryster, der er blevet hjulpet nænsomt på vej. På trods af hendes lettere fremskredne alder ser hun dejlig ud.  Jeg blev mødt med et stort knus og hendes lille hånd med et solidt greb om starutten.

Som jeg har for vane, begynder jeg altid med behandling af starutten. SÅ er jeg behageligt afslappet under selve massagen.  

Hendes HJ var til UG med kryds og slange,- langsomt, pirrende, tålmodigt- ingen hastværk. Jeg trak det ud, så der gik næsten en halv time med gensidig leg.

Den efterfølgende massage var en af de bedste jeg har fået på en Thai klinik i Danmark. Dybt professionel. Hun vidste helt afgjort hvad hun havde med at gøre.

Hun var dejlig nøgen under hele seancen, og berøring alle vegne nød hun med små klynk.

Jeg dansede ud af instituttet på lette fjed og kun 700 kr. fattigere for lidt over en time.

Dao er stærkt vanedannende, og gentagelsesfaktor er 100%.

:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...