Hop til indhold
Guest jsp

Min fredag aften med MaLLe 27 år

Recommended Posts

Guest jsp

Nå nu har jeg fået skrivekløe, fredag aften var jeg i Århus nord og besøge MaLLe, hendes profil er st. by en uges tid.

Vi aftalte at vi skulle mødes hos hende kl 20 jeg havde som aftalt rødvin med.

Hun er ikke fotomodel smuk, men en rigtig pæn og ikke mindst rigtig rigtig sød, jeg er desværre tæt på at være forelsket i hende, hun er fucking lækker.

Hun havde spurgt om jeg vat til spil, var lidt i tvivl om hun mente forspil, :shock: men det var det vel egentlig også, men det var brætspil, og det var en rigtig god måde og komme ind på hinanden på, og jeg vandt ;) 

Nå men turen kom til det rigtig sjove fik at vide at jeg skulle smide tøjet og hoppe ind i en kæmpe seng, hvilket jeg gjorde.

Lidt efter kom hun ind i en Silke natkjole der lige dækkede bagdelen, inden under dejligt undertøj ikke lige til ar se i stearin lysets skær.

Hun havde forlangt gummi, hvilket man jo respekterer, så gik elskoven igang, stikord en rigtig god sutter uden gummi :-o ved ikke hvor de guffer uden, men der skal gummi på det nederste hul ? 

Til sidste vil jeg nævne hendes bryster hold kæft de var lækre, var noget overrasket da de blev pakket ud, men en rigtig rigtig dejlig oplevelse.

Gider ikke svare på hvad jeg giver, jeg er 50 + utålmodig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 48 minutter siden:

Hun havde forlangt gummi, hvilket man jo respekterer, så gik elskoven igang, stikord en rigtig god sutter uden gummi :-o ved ikke hvor de guffer uden, men der skal gummi på det nederste hul ? 

Måske den lille detalje at hun kan blive gravid når man bruger det nederste hul?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Den Lange skrev, Lige nu:

Måske den lille detalje at hun kan blive gravid når man bruger det nederste hul?

Det vil faneme også blive et flot barn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 3 timer siden:

Nå nu har jeg fået skrivekløe, fredag aften var jeg i Århus nord og besøge MaLLe, hendes profil er st. by en uges tid.

Vi aftalte at vi skulle mødes hos hende kl 20 jeg havde som aftalt rødvin med.

Hun er ikke fotomodel smuk, men en rigtig pæn og ikke mindst rigtig rigtig sød, jeg er desværre tæt på at være forelsket i hende, hun er fucking lækker.

Hun havde spurgt om jeg vat til spil, var lidt i tvivl om hun mente forspil, :shock: men det var det vel egentlig også, men det var brætspil, og det var en rigtig god måde og komme ind på hinanden på, og jeg vandt ;) 

Nå men turen kom til det rigtig sjove fik at vide at jeg skulle smide tøjet og hoppe ind i en kæmpe seng, hvilket jeg gjorde.

Lidt efter kom hun ind i en Silke natkjole der lige dækkede bagdelen, inden under dejligt undertøj ikke lige til ar se i stearin lysets skær.

Hun havde forlangt gummi, hvilket man jo respekterer, så gik elskoven igang, stikord en rigtig god sutter uden gummi :-o ved ikke hvor de guffer uden, men der skal gummi på det nederste hul ? 

Til sidste vil jeg nævne hendes bryster hold kæft de var lækre, var noget overrasket da de blev pakket ud, men en rigtig rigtig dejlig oplevelse.

Gider ikke svare på hvad jeg giver, jeg er 50 + utålmodig :-D

De grå sider du genopfinder?? Alt der var jo også opdigtet!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Jingle Balls skrev, for 2 timer siden:

De grå sider du genopfinder?? Alt der var jo også opdigtet!!!

Jingle Balls, du klovner stadig rundt herinde :shock: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 2 timer siden:

De grå sider du genopfinder?? Alt der var jo også opdigtet!!!

Vil du forklare hvorfor det skulle være opdigtet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...