Hop til indhold
Dego

"Indlæs mere aktivitet" virker ikke

Recommended Posts

Jeg kan ikke få knappen "Indlæs mere aktivitet" til at virke. Det sker intet når jeg trykker på den.

Jeg har prøvet i forskellige browsere uden held.

Nogle bud på et fix?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Virker heller ikke her og "Show condensed view" virker heller ikke - men man kan jo bare gå ind via "forum"..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Ratata skrev, for 2 timer siden:

 

 - men man kan jo bare gå ind via "forum"..

Ja det kan man, man kan også køre Trabant istedet for Volvo, og når man følger 5-6 forskellige fora og selv har opsat sine egne custom steams er det nu irriterende og pænt træls at det ikke virker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tryk på 'genindlæs denne side' i browseren efter at have trykket på 'indlæs mere aktivitet'. Den går dog til bunden af næste side, så man må scrolle op. Til gengæld kommer man tilbage til samme sted efter at have læst et indlæg. Noget er skidt og noget er godt efter ændring af siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan overhovedet ikke få funktionerne "indlæs mere aktivitet" til at virke, at dømme efter tidligere kommentarer er det ikke en fejl hos den enkelte bruger, er der nogen der kan forklare hvorfor hvorfor man så ikke bare fjerner "knappen" når nu funktionen ikke skal genskabes ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, 1 time siden:

Jeg kan overhovedet ikke få funktionerne "indlæs mere aktivitet" til at virke, at dømme efter tidligere kommentarer er det ikke en fejl hos den enkelte bruger, er der nogen der kan forklare hvorfor hvorfor man så ikke bare fjerner "knappen" når nu funktionen ikke skal genskabes ? 

Den virker delvist, så jeg ville da være ked af hvis man fjernede den.

Efter du har trykket på den, så reload siden og rul til toppen, og voila, du har omgået fejlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, den Saturday, April 16, 2016 at 17:14:

Vi gør Administrator opmærksom på problemet og håber på en løsning.

-Ledvogter

Husk lige at nævne, "show condensed view" heller ikke virker mere.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 25 minutter siden:

Husk lige at nævne, "show condensed view" heller ikke virker mere.

Vi venter vist på en opdatering af forumsoftware, den seneste version var åbenbart rådden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Condensed view virker også igen.. og tagging-funktionen..  fedt mand :-)

EDIT: Og vi har fået et nyt legetøj, "display as a link instead"... der er ikke et øje tørt!.

171.jpg

 

KF

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Det ser ud som om det er fixet nu. Det virker i hvert fald hos mig.

Og nu er knappen så helt forsvundet :-(

Fame ikk meget ved at have en custom stream, der viser alle de nyeste indlæg, sorteret i tråde 7 dage tilbage.. når man alligevel ikke kan bladre længere ned, end til for et par timer siden...

Hvorfor mon der konstant er bøvl med funktionerne? Det kører da uden problemer på andre forums?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...