basse112 23 Skrevet 3. April, 2016 Søger et diskret sted ved Kolding da min totalt frække SB gerne vil prøve og mødes og hygge lidt i bilen engang i eftermiddag/aften :o) og jeg kender ikke nogle gode steder der nede..! Håber der er nogen der kan hjælpe..! På forhånd tak..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2016 basse112 skrev, for 7 minutter siden: Søger et diskret sted ved Kolding da min totalt frække SB gerne vil prøve og mødes og hygge lidt i bilen engang i eftermiddag/aften :o) og jeg kender ikke nogle gode steder der nede..! Håber der er nogen der kan hjælpe..! På forhånd tak..! Hej Basse Jeg får en ide da jeg læser din tråd, Det er søndag, og derfor ingen aktivitet i Tucan Swingerklub De har jo en stor parkeringsplads, og ellers ligger det jo meget øde - selv hvis nogen kom forbi og så hvad der skete, ville de bare synes at det var morsomt - intet pinligt, selv hvis at det var ejerne Adressen til Tucan er Møsvråvej 60, 6051 Almind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 3. April, 2016 Må man hører hvem SB er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse112 23 Skrevet 3. April, 2016 Jeg kan desværre ikke fortælle hvem det er..! ;o) Men fortæller gerne om oplevelsen hvis det bliver til noget..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2016 basse112 skrev, for 34 minutter siden: Jeg kan desværre ikke fortælle hvem det er..! ;o) Men fortæller gerne om oplevelsen hvis det bliver til noget..! Tak, vi hører gerne.... Og efter denne offentliggørelse af stedet, skal der jo nok vente en 15-20 fyre i buskene for at lure på jer HA HA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse112 23 Skrevet 3. April, 2016 legesyg skrev, for 1 minut siden: Tak, vi hører gerne.... Og efter denne offentliggørelse af stedet, skal der jo nok vente en 15-20 fyre i buskene for at lure på jer HA HA Hehe.. ja det kunne være godt..! Jeg tror nu desværre ikke det bliver der.. men tak for positiv input..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 3. April, 2016 Har benyttet nedenstående store resteplads (men rimelig diskret ved nogle ydre parkeringspladser) på E20 mod Esbjerg. Har en X5 (MPV) med tonede ruder. Du får lige link med koordinaterne: http://1geo.info/map/60335 -------->>>> Harte Resteplads. Held og lykke! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 3. April, 2016 Der ligger en mellem Kolding og Ødsted den er rimelig diskret , har selv hygget der tit.. kan ikke link fra tlf.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobsen 60 Skrevet 4. April, 2016 sydfyr43 skrev, for 15 timer siden: Der ligger en mellem Kolding og Ødsted den er rimelig diskret , har selv hygget der tit.. kan ikke link fra tlf.. Gravens rasteplads 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 4. April, 2016 Jacobsen skrev, for 11 timer siden: Gravens rasteplads Ja du har ret.. ku bare ikke huske det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg