kortehansen 218 Skrevet 3. April, 2016 Har her til aften haft fornøjelsen af Nicola og hendes veninde Monique. Nicola har jeg været sammen med en del gange efterhånden og nyder hendes besøg i KBH hver gang. I dag lokkede hun så med hendes veninde, hvilket jeg ikke har prøvet før så tænkte "hva fanden" og tog chancen. Det blev en underholdende times tid med begge piger, men jeg må nok indrømme jeg forsømte Monique lidt desværre. Tror jeg vil gøre det godt en anden dag. Begge piger bruger deres rigtige billeder, Monique har dog lyst hår og Nicola's er ikke helt så rødt som på billederne. Som så meget i denne branche er der sikkert brugt lidt computer trolddom men jeg var ikke i tvivl om at det var de piger jeg mødte. Blev taget imod i en diskret lejlighed i indre by (men kunne forstå de flytter i morgen) hvorhen er jeg ikke sikker på. Begge piger havde noget lækkert undertøj og stilletter på, som gjorde underværker for mig. Fik dejlige kys (kostede desværre ekstra, men jeg ville syntes det var mærkligt at være sammen med Nicola uden kys), og mens jeg kyssede med Nicola gik Monique igang med det økologiske fransk. Det gled Nicola langsomt ned og hjalp til med og jeg må sige der er noget fantastisk ved at se to søde piger dernede: en der slikker løs på mine nosser mens den anden guffer løs. Derefter var det dejlig sex i de almenlige stillinger, afslutning og så et hurtigt bad. Blev fulgt til døren af de søde piger og det var så det. Jeg plejer at have nogen gode GFE oplevelser med Nicola men må så indrømme at med en ekstra i sengen blev det aldrig rigtigt GFE... nok også fordi jeg ikke havde en anelse om hvordan man leger med to på en gang, men øvelse gør vel mester? Om jeg kommer igen? Ja det var fjerde gang med Nicola og der bliver også en femte. Ligeledes syntes jeg Monique skal have lidt mere opmærksomhed så hende kunne jeg godt tænke mig at bruge lidt mere tid på. LINKS: https://annoncelight.dk/showad/205138 https://annoncelight.dk/showad/205141 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 852 Skrevet 3. April, 2016 Tak for anmeldelsen. Jeg besøgte Nicola, da hun holdt til i det legendariske penthouse bordel i Sydhavnen. En lækker sag. Dengang (sidste efterår) var kys med i prisen. Men hun virkede måske for professionel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kortehansen 218 Skrevet 3. April, 2016 Det var også der jeg mødte hende første gang. Tror dog at huset styrede hendes priser dengang og hun som selvstændig har valgt at skrue lidt på dem. Prof er hun bestemt, men må indrømme at jeg mærker det mindre og mindre hver gang jeg ser hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bønnen 107 Skrevet 6. April, 2016 besøgte også Nicola et par gange i efteråret da hun holdt til i sydhavnen, den gang til en lidt bedre pris og med det hun vil have nu får hun ikke besøg af mig. hun er da god - men så er hun da heller ikke bedre... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg