Hop til indhold
Gæst

Min Babe vil en 3kant MFM

Recommended Posts

Gæst

Som tidligere skrevet så har jeg har jeg haft min første SD oplevelse i DK.

Du hun imorges forlød mig på hotelværelset, da lod hun lige en sætning falde om at hun næste gang gerne ville opleve at være sammen med to mænd samtidig. Og det skulle naturligvis includere en sandwich til hende.

For mig er det ikke en fremmede oplevelse, da jeg har været aktiv i swingermiljøet.

Nu tænker jeg bare, hvordan jeg skal arrangere denne oplevelse for hende, da jeg ikke har nogle venner som ville være oplagte at spørge.

Ville mine brødre herinde foreslå at jeg tager hende med i Swingerklub, eller ville anbefale at jeg finder en fyr som kan hjælpe os, og skulle det så være igennem denne side.

(hvis at der er nogen som tænker du gerne ville være den, så venligst ikke skrive det i tråden her – men skriv mig gerne en besked direkte i privat)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
moondog skrev, for 8 timer siden:

Vi kan aftale at mødes i Joys.

Sorry, men det bliver i CitySwingers da vi begge kommer fra Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man vil sanktens kunne mødes i CS, men jeg vil dog anbefale dig at finde den mand i skal lege med inden, det vil gøre jer sikre på i kan finde en i har den rette kemi med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun har desværre helt trukket sig fra mig :?

Så der bliver ikke noget af det MFM arrangement - hun var ellers super skøn og fræk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...