Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der ved om det er muligt at få superfransk/megafransk på nogle af de etablerede klinikker seductiongirlssexyclub eller pussygalores.

I så fald spørger man bare ? Hvor meget ekstra skal man regne med at betale ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener ikke disse etableret klinikker tilbyder uden gummi på deres hjemmesider og skulle nogen alligevel have fået det tilbudt af pigerne syntes jeg klart at man holder det for sig selv for ikke at bringe pigerne job i fare. Syntes jeg er rimeligt over for pigerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
m40 skrev, for 50 minutter siden:

Er der nogen der ved om det er muligt at få superfransk/megafransk på nogle af de etablerede klinikker seductiongirlssexyclub eller pussygalores.

I så fald spørger man bare ? Hvor meget ekstra skal man regne med at betale ?

Prøv Hvidovrepigerne - nogle lidt ældre modne piger. De er måske lidt mere tolerante. - De ungarske piger på Årslevvej i Rødovre sutter pik uden kondom. - De små japanere på Spontinivej ligeledes.

http://www.hvidovrepigerne.dk/

http://gentlemenhouse2013.wix.com/newgentlemenhouse

https://daisyclub.dk/

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet det med tre piger på etablerede klinikker. Jeg er blevet overrasket hver gang, for det er ikke noget jeg har spurgt efter. Men det har været pisse frækt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vær lige opmærksom på at superfransk i Kbh. godt kan være med kondom på - som det eneste sted i verden!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, den 2/4/2016 at 12:44:

Vær lige opmærksom på at superfransk i Kbh. godt kan være med kondom på - som det eneste sted i verden!!

Jeg mener at det var en af de søde piger herinde der oplyste mig om at superfransk hos nogle piger defineres som at det kun liiige er penishovedet der er dækket af kondomet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dråben skrev, for 8 timer siden:

Jeg mener at det var en af de søde piger herinde der oplyste mig om at superfransk hos nogle piger defineres som at det kun liiige er penishovedet der er dækket af kondomet. 

Ja, men det har ikke en skid med superfransk at gøre...:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, for 14 timer siden:

Ja, men det har ikke en skid med superfransk at gøre...:shock:

Nææ, det kan vi nok godt blive enige om, men det er pigen der har det sidste at skulle have sagt, og hvis en delvis hættebeklædt penis er superfransk i hendes optik, så er det vel sådan det er, og så kan man "take it og leave it"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan rekommendera Nataly på Gentlemenhouse. Det var det bästa SF jag noensin har fået. Tom. bedre en hendes landsmaninna Natasha:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
dråben skrev, den 5/4/2016 at 08:22:

Nææ, det kan vi nok godt blive enige om, men det er pigen der har det sidste at skulle have sagt, og hvis en delvis hættebeklædt penis er superfransk i hendes optik, så er det vel sådan det er, og så kan man "take it og leave it"

Hvem bestemmer så fx hvad "1.000 kroner" er? ;-) Jeg tror jeg har nogle islandske liggende, nemlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...