m40 5 Skrevet 2. April, 2016 Er der nogen der ved om det er muligt at få superfransk/megafransk på nogle af de etablerede klinikker seductiongirls, sexyclub eller pussygalores. I så fald spørger man bare ? Hvor meget ekstra skal man regne med at betale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5317 Skrevet 2. April, 2016 Mener ikke disse etableret klinikker tilbyder uden gummi på deres hjemmesider og skulle nogen alligevel have fået det tilbudt af pigerne syntes jeg klart at man holder det for sig selv for ikke at bringe pigerne job i fare. Syntes jeg er rimeligt over for pigerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 2. April, 2016 (edited) m40 skrev, for 50 minutter siden: Er der nogen der ved om det er muligt at få superfransk/megafransk på nogle af de etablerede klinikker seductiongirls, sexyclub eller pussygalores. I så fald spørger man bare ? Hvor meget ekstra skal man regne med at betale ? Prøv Hvidovrepigerne - nogle lidt ældre modne piger. De er måske lidt mere tolerante. - De ungarske piger på Årslevvej i Rødovre sutter pik uden kondom. - De små japanere på Spontinivej ligeledes. http://www.hvidovrepigerne.dk/ http://gentlemenhouse2013.wix.com/newgentlemenhouse https://daisyclub.dk/ Redigeret 2. April, 2016 af Pigeforskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skywalker 63 Skrevet 2. April, 2016 Jeg har oplevet det med tre piger på etablerede klinikker. Jeg er blevet overrasket hver gang, for det er ikke noget jeg har spurgt efter. Men det har været pisse frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 2. April, 2016 Vær lige opmærksom på at superfransk i Kbh. godt kan være med kondom på - som det eneste sted i verden!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2016 Ratata skrev, den 2/4/2016 at 12:44: Vær lige opmærksom på at superfransk i Kbh. godt kan være med kondom på - som det eneste sted i verden!! Jeg mener at det var en af de søde piger herinde der oplyste mig om at superfransk hos nogle piger defineres som at det kun liiige er penishovedet der er dækket af kondomet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 4. April, 2016 dråben skrev, for 8 timer siden: Jeg mener at det var en af de søde piger herinde der oplyste mig om at superfransk hos nogle piger defineres som at det kun liiige er penishovedet der er dækket af kondomet. Ja, men det har ikke en skid med superfransk at gøre... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. April, 2016 Ratata skrev, for 14 timer siden: Ja, men det har ikke en skid med superfransk at gøre... Nææ, det kan vi nok godt blive enige om, men det er pigen der har det sidste at skulle have sagt, og hvis en delvis hættebeklædt penis er superfransk i hendes optik, så er det vel sådan det er, og så kan man "take it og leave it" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 6. April, 2016 Kan rekommendera Nataly på Gentlemenhouse. Det var det bästa SF jag noensin har fået. Tom. bedre en hendes landsmaninna Natasha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 7. April, 2016 dråben skrev, den 5/4/2016 at 08:22: Nææ, det kan vi nok godt blive enige om, men det er pigen der har det sidste at skulle have sagt, og hvis en delvis hættebeklædt penis er superfransk i hendes optik, så er det vel sådan det er, og så kan man "take it og leave it" Hvem bestemmer så fx hvad "1.000 kroner" er? Jeg tror jeg har nogle islandske liggende, nemlig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg