Hop til indhold
Rudolfski

Arabiske/muslimske piger

Recommended Posts

Hej folkens.

Jeg er så ufattelig heldig, at have truffet en arabisk pige, muslim, og født og opvokset i Danmark, 24 år gammel. Hun går med tørklæde, og ser fantastisk ud, med, OG uden :-)

Jeg vil lige høre, er der andre herinde, som har erfaring med den "forbudte" sex. Eks. med en ung smuk arabisk pige, som bare opfører sig som en helt almindelig "Dansk" pige, men som langt fra har samme muligheder..?

Kort sagt, JEG har aldrig prøvet noget så lækkert og vildt før (og farligt/spændende), så jeg vil bare gerne høre andres erfaringer :-) .

Ser frem til at høre fra jer..

PS. Og sidder der en sød arabisk pige med tørklæde og "lytter" med, SKRIV til mig :-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende.

Gad godt at have erfaringer men hører ofte pigerne har 2-3 brødre og det tager lidt af toppen og glansen af rejsningen..

Det der med skal være/helst være jomfru når "The one and only' kommer.. Blive tidlig gift osv..som vel ligger i baghovedet på de fleste muslimske piger.

Kan man "brake up" hvis det ikke går uden at blive "jaget vildt" i hele byen..

Nu skriver du herinde så emnet omhandler vel erotik og..sex..?

Men ja. Syntes også nogle unge piger (+20) med anden etnisk baggrund, KAN virke mere flirtende feks med deres øjne, og feminine udseende end danske piger på samme alderstrin.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 18 timer siden:

Hej folkens.

Jeg er så ufattelig heldig, at have truffet en arabisk pige, muslim, og født og opvokset i Danmark, 24 år gammel. Hun går med tørklæde, og ser fantastisk ud, med, OG uden :-)

Jeg vil lige høre, er der andre herinde, som har erfaring med den "forbudte" sex. Eks. med en ung smuk arabisk pige, som bare opfører sig som en helt almindelig "Dansk" pige, men som langt fra har samme muligheder..?

Kort sagt, JEG har aldrig prøvet noget så lækkert og vildt før (og farligt/spændende), så jeg vil bare gerne høre andres erfaringer :-) .

Ser frem til at høre fra jer..

PS. Og sidder der en sød arabisk pige med tørklæde og "lytter" med, SKRIV til mig :-):-) 

Pas på du ikke bliver radikaliseret :P

Jeg går ud fra at pigen du har mødt ikke er en GP?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen var 1 dag på SD, hvor jeg var så hurtig nok til at få kontakten i gang med hende.

Vi har mødtes 4-5 gange, og virkelig givet den gas. Det er som om det er hendes sidste gang hver gang, og jeg skal lige sige, at jeg behøver ikke sex de efterfølgende på uger.

En ting er sexen, en anden ting er den anden kultur, og ikke mindst spænding. Og høre om alle deres regler og live, måden de lever deres liv på, de forventninger der er til dem, og samtidig høre, hvor dansk hun er. Det er nogle vilde forskelle i hendes og danske pigers verden. At hun så ser fantastisk ud, virkelig smuk og dejlig, hun er super dygtig og har klaret hendes skole og gymnasie til UG, og alligevel er hun "perker" med tørklæde for mange mennesker.

ALLE der mødte en pige som hende, som jeg gjorde, ville ændre deres "perker opfattelse" for altid, i hvert fald med hensyn til de unge piger, som alle faktisk er meget ens, siger hun.

Nå, solbdingen, nogle gange ringede hendes telefon midt i det hele. Så begyndte hun at tale deres sprog, og på den der "perker måde", sorry, men i kender den godt, og den har hun også lidt af. Det lyder sq som om de skændtes, og man tænker straks, nu er de på vej ud at lede efter hende. Der var også gange hvor hun fik SMS, "hvor er du", altså sådan nogle kontrol beskeder. De ting stressede mig sq en del, også da hun fortalte, at hendes søster vist havde regnet noget ud.

Men jeg tror det hele kombineret med fantastisk sex, med lyd på, en fantastisk krop, lyst og iver, og ikke mindst en højt service niveau for mig, så var det sq bare syg spændende OG farligt.

Vi ses desværre ikke mere, hun tør ikke længere, men skrev at hun kendte en anden. Det er vi så ikke kommet videre med, da jeg igen er blevet lidt nervøs. Er hun blevet afsløret, hun lyder underlig på hendes beskeder, kold og glemsom, og meget nysgerrig. Så jeg tror sq der er et eller andet, som er, som det ikke burde være.

Men så bliver jeg jo også nysgerrig, det er jo mega spændende, farligt, men jeg tror denne gang, må jeg slippe. For jeg ved godt, finder "fætter" ud af det her, så holder der snart 20 taxaer ude foran mit hus.

Ja, det er mit liv sq for godt til, så nu håber jeg at kunne charmere mig ind på en anden pige med tørklæde, en eller anden dag. For min opfattelse af disse piger, den bliver aldrig som den var før, for de er altså toplækre, frække, sjove, kærlige, søde, og ikke mindst, sexede .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har lidt erfaringer med en arabisk pige og de kan være meget lækre og frække, men deres tro og kultur gør mig lidt utryg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ville faktisk ikke have penge, hun nød vist flugten :-). Jeg gav så 1500 pr gang alligevel, da jeg et eller andet sted synes det er mest rimeligt.

Hun er off lige nu, så dåsen er lukket. Men får jeg en besked igen, skal jeg forhøre mig, om hun søger nye bekendtskaber.

Og her til sidst, ikke dårligt at drømme sig tilbage til 8-):

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ville faktisk ikke have penge, hun nød vist flugten :-). Jeg gav så 1500 pr gang alligevel, da jeg et eller andet sted synes det er mest rimeligt.

Hun er off lige nu, så dåsen er lukket. Men får jeg en besked igen, skal jeg forhøre mig, om hun søger nye bekendtskaber.

Ville gerne vedhæfte et billede af skønheden, med det er forum er vist ikke betegnet til iPhone :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...