Hop til indhold
GMB

P klub Flensborg

Recommended Posts

Lige hjemkommet fra P klub i Flensborg 

Har læst mange blandede anmeldelser om denne klub herinde, min erfaring her første gang er en positiv oplevelse med 10 - 12 piger på vagt, ok standard, dog ikke som Harmony og Artemis jeg tidligere har besøgt, men fine og søde piger, ingen sharks iblandt dem, rene omgivelser, nem afstand også kan der shoppes samtidig, så jeg synes det er et godt alternativ, hvis man ikke vil rejse så langt.

Jeg fik prøvet 3 piger til 50 euro hver og brugte 30 euro i baren på en 5 timer, så jeg har haft en dejlig oplevelse :-) jeg kan sagtens forestille mig at gøre det igen igen og igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GMB skrev, for 6 timer siden:

ingen sharks iblandt dem,

Ahr. det kan du nu godt opleve, men ikke noget med at de står i døren og overfalder nyankomne - derimod kan nogle af dem godt, efter lidt øjenkontakt, finde på at komme over, når du sidder i baren, begynde at flirte lidt og skjult stikke en hånd ind og begynde at lege lidt frækt med dit lem :shock: - men ellers kontakter de dig ikke, og du kan i fred og ro sidde og kigge pigerne ud, se dem spankulere rundt bag baren og se hvad de ellers laver, så du kan vælge netop hende du synes bedst om :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Ahr. det kan du nu godt opleve, men ikke noget med at de står i døren og overfalder nyankomne - derimod kan nogle af dem godt, efter lidt øjenkontakt, finde på at komme over, når du sidder i baren, begynde at flirte lidt og skjult stikke en hånd ind og begynde at lege lidt frækt med dit lem :shock: - men ellers kontakter de dig ikke, og du kan i fred og ro sidde og kigge pigerne ud, se dem spankulere rundt bag baren og se hvad de ellers laver, så du kan vælge netop hende du synes bedst om :)

Det lyder bestemt som en tiltalende, diskret approach - lige efter mit/mine hoved(-er) ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Ahr. det kan du nu godt opleve, men ikke noget med at de står i døren og overfalder nyankomne - derimod kan nogle af dem godt, efter lidt øjenkontakt, finde på at komme over, når du sidder i baren, begynde at flirte lidt og skjult stikke en hånd ind og begynde at lege lidt frækt med dit lem :shock: - men ellers kontakter de dig ikke, og du kan i fred og ro sidde og kigge pigerne ud, se dem spankulere rundt bag baren og se hvad de ellers laver, så du kan vælge netop hende du synes bedst om :)

Det er jo ikke sharky at pigerne kommer over og gøre dig til, sharks er dem som snyder med tiden og ikke holder hvad de lover. Så skal du prøve Palace og Oase, der bliver du kontaktet af de fleste piger, de lader dig ikke være ok fred, det har jeg faktisk ikke noget i mod, men jeg vælger selv de piger, jeg gerne vil lege med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 3 timer siden:

Det er jo ikke sharky at pigerne kommer over og gøre dig til, sharks er dem som snyder med tiden og ikke holder hvad de lover. Så skal du prøve Palace og Oase, der bliver du kontaktet af de fleste piger, de lader dig ikke være ok fred, det har jeg faktisk ikke noget i mod, men jeg vælger selv de piger, jeg gerne vil lege med :D

Det er da helt fint at de hjælper dig med at blive klar :). Men snyd ville være ret ødelæggende for fornøjelsen lige som et konstant pres for mersalg i rummet også ville få mig til at blive ret træt af kvinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 8 timer siden:

Så skal du prøve Palace og Oase, der bliver du kontaktet af de fleste piger,

Så er det jo ikke en rigtig FKK - på en rigtig FKK må pigerne nemlig ikke kontakte mændene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...