Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Tak for denne gang

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Havnebumsen har besluttet sig for at finde den dybere mening med livet….

Slut med Fisse og materialistiske ting! Nu skal den stå på næstekærlighed og fordybelse i bibelen. Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. Derefter vil Havnebumsen melde sig ind i et katolsk kloster og lære Munkene at små drenge ikke er til at knalde men derimod nogle man skal lære om livet gennem kærlighed og respekt.

Kan mærke at fordybelsen vil gøre mig godt. Forventer ikke at komme til at savne Jer horebukke og billige tøser!

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

LOL 

anders Jensens pik er altid 200cm den første april :) 

velkomnen pg tak for et godt grin :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 14 minutter siden:

Havnebumsen har besluttet sig for at finde den dybere mening med livet….

Slut med Fisse og materialistiske ting! Nu skal den stå næstekærlighed og fordybelse i bibelen. Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. Derefter vil Havnebumsen melde sig ind i et katolsk kloster og lære Munkene at små drenge ikke er til at knalde men derimod nogle man skal lære om livet gennem kærlighed og respekt.

Kan mærke det fordybelsen vil gøre mig godt. Forventer ikke at komme til at savne Jer horebukke og billige tøser!

Jeg skæver lige ned i højre hjørne af skærmen og ser, at datoen stadig viser 1. april, selvom det er ved at være sent på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 42 minutter siden:

Havnebumsen har besluttet sig for at finde den dybere mening med livet….

Slut med Fisse og materialistiske ting! Nu skal den stå på næstekærlighed og fordybelse i bibelen. Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. Derefter vil Havnebumsen melde sig ind i et katolsk kloster og lære Munkene at små drenge ikke er til at knalde men derimod nogle man skal lære om livet gennem kærlighed og respekt.

Kan mærke at fordybelsen vil gøre mig godt. Forventer ikke at komme til at savne Jer horebukke og billige tøser!

Havnebums, på gensyn herinde om 20 minutter, for så skriver vi d 2 April :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 46 minutter siden:

Havnebumsen har besluttet sig for at finde den dybere mening med livet….

Slut med Fisse og materialistiske ting! Nu skal den stå på næstekærlighed og fordybelse i bibelen. Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. Derefter vil Havnebumsen melde sig ind i et katolsk kloster og lære Munkene at små drenge ikke er til at knalde men derimod nogle man skal lære om livet gennem kærlighed og respekt.

Kan mærke at fordybelsen vil gøre mig godt. Forventer ikke at komme til at savne Jer horebukke og billige tøser!

Uha du går den gale vej, kan du så holde nallerne fra de små drenge :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

I tilfælde af at det passer. Så tak for denne gang Havnebumsen! 

 

hold den stiv 

 

/Rasmus :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 23 timer siden:

Havnebumsen vil sælge alt hvad han ejer og forære pengene til red barnet og kræftens bekæmpelse. 

Hvor meget fik du så for de tomme flasker?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...