Hop til indhold
Knalde_kalle

advarsel: Frækt cam Idag! - Tangelinn

Recommended Posts

Cam/ telesex betales altid forud . Hvordan skulle det ellers forgå.? Hvis i skulle have varen først tror i så overhovedet at pigerne nogensinde ser en rød øre?

Der vil altid være snyd med den slags ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Cam/ telesex betales altid forud . Hvordan skulle det ellers forgå.?

http://redtubelive.com/

betaler jeg da altid først bagefter, men de har så mine kreditkortoplysninger. Andre steder skal man købe tokens på forhånd - begge systemer har fordele og ulemper.

På kredit: kan man komme til overskride det daglige beløb og sessionen afbrydes, bruge for mere end der er på kontoen - men ellers kan man forlænge en session efter behov og evt. opnå rabat.

Tokens er udmærket for dem, der ikke kan styre deres økonomi mht. købesex, men ellers er det ofte lidt dyrere, medmindre man virkelig køber mange ad gangen. Men man glemmer så evt.  at man har dem stående og hvor? - eller midt i en session, har man pludselig ikke flere :-(

Sugardaters advarer selv mod, at man overfører penge til personer man ikke kender - så hvis alle holdt sig til det ....... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Sugardaters advarer selv mod, at man overfører penge til personer man ikke kender - så hvis alle holdt sig til det ....... :)

Tja, jeg laver masser af telefonsex, hvor pengene bliver betalt forud, helt uden problemer. Som Ida skriver, hvordan skulle det ellers foregå? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke et spørgsmål om at betale forud, men om at få telefon sex/cam de rigtig steder, som på sexlir.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...