Gæst Skrevet 1. April, 2016 (edited) Bilka? Eller tænker du noget andet fransk? Gad vide. Om der tilbydes super fransk? :$ Redigeret 1. April, 2016 af bendtjan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 Selvom det kun er en hotdog, er det godt nok billigt. Gad vide hvordan det dyr har levet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stp 18 Skrevet 1. April, 2016 PrinceCharming skrev, for 1 minut siden: Selvom det kun er en hotdog, er det godt nok billigt. Gad vide hvordan det dyr har levet billigt! nej kom til jylland der er det endnu billigere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 stp skrev, Lige nu: billigt! nej kom til jylland der er det endnu billigere Så tror jeg, at jeg snupper en gourmet hotdog og et glas dejligt kold isvand (Og nej, jeg har intet imod Jylland). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stp 18 Skrevet 1. April, 2016 PrinceCharming skrev, for 1 minut siden: Så tror jeg, at jeg snupper en gourmet hotdog og et glas dejligt kold isvand (Og nej, jeg har intet imod Jylland). skide op i røven med hvordan grisen har haft, den skal bare levere noget kød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 stp skrev, for 9 minutter siden: skide op i røven med hvordan grisen har haft, den skal bare levere noget kød Sk*de være med hvilke forhold jyderne arbejder under, de skal bare ud på marken og producere noget korn til os her i Hovedstadsområdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 1. April, 2016 Det er nemlig kun jyder der holder dyr under kummerlige forhold og også kun dem der producerer korn! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stp 18 Skrevet 1. April, 2016 Bing skrev, for 15 minutter siden: Det er nemlig kun jyder der holder dyr under kummerlige forhold og også kun dem der producerer korn! mine grise har krølle på halen, det er vildsvin på friland, men hvis ikke de poducerer noget kød, ja så bliver de skudt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 stp skrev, 1 time siden: skide op i røven med hvordan grisen har haft, den skal bare levere noget kød stp skrev, for 3 minutter siden: mine grise har krølle på halen, det er vildsvin på friland, men hvis ikke de poducerer noget kød, ja så bliver de skudt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 1. April, 2016 stp skrev, for 18 minutter siden: mine grise har krølle på halen, det er vildsvin på friland, men hvis ikke de poducerer noget kød, ja så bliver de skudt Det er da vist nogle specielle grise du har, tænk at de sådan kan producere kød, vi andre venter med at skyde dem til de har opnået en optimal vægt af kød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 Bing skrev, for 2 minutter siden: Det er da vist nogle specielle grise du har, tænk at de sådan kan producere kød, vi andre venter med at skyde dem til de har opnået en optimal vægt af kød Det kaldes jysk logik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg