Hop til indhold
Gæst

Min første SB,i DK

Recommended Posts

Gæst

Dem som har fulgt mig, ved at jeg har SBs i China, Thailand og Vietnam

Nu har jeg haft min første SB oplevelse i DK

Wow det var for vildt, hun er lige kørt hjem nu, for at hente tøj, så hun kan tage direkte på arbejde imorgen tidlig

I mødes i eftermiddag på mit hotel - jeg havde lavet den lækrester fingermad klar midt på sengen...   ikke meget som blev spist, med der blev drukket champagne, og elsket vildt

Nu er hun blevet min, og hun vil forlade SD.... så ingen grund til at spørge om hendes navn  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Iøvrigt skulle man ikke tro at en krop som hendes eksisterer....

175 cm høj, 60 kg slank, røv som en teenager, og en C/D skål i ægte fast form....

Og alt det andet er såååå super, lækkert langt hår, lår og fisse, sm man ellers kun kan drømme om...

Og da hun smuttede, sagde hun at vi stadig havde anual debueten tilgode

Oh hun spurgte om jeg ikke havde en ven, hun vil gerne prøve trekant m to mænd ;-) på et senere tidspunkt

En ægte SB 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er netop gået ignen nu, efter en super hot nat på hotellet....  alle 3 huller blev flittugt brugt, i stort set alle tænkelige positioner

Og igen her til morgen enden at hun skulle gå

Vi har allerede aftalt at vi skal ses igen

Super sugar oplevelse, helt på niveau med hvad mine faste tre udenlandske Sugarbabes leverer når vi er sammen

Jeg havde være bange for at de danske ville levere en meget professionel oplevelse, med mere fokus på den økonomiske side, men ikke hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...