Hop til indhold
Guest TboneDK

LIN: Mega-Fræk 24 År DD-Size

Recommended Posts

Guest TboneDK

Nogen der har besøgt LIN og kan fortælle lidt om det ??

Syntes at hendes billeder "forsøger" at skjule en "grim" mave (ar eller lign.) 
Men nogen der kan af- bekræfte dette ? 

Ellers ville det jo være sjovt at lege med de D-skåle ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kender hende ikke, men hun gør som alle andre piger trækker maven meget ind

Som semi-prof fotograf kan jeg fortælle dig at hendes billeder har været igennem photoshop...  kan ses på lyset

Men hvormeget hun har gjort, det kan jeg ikke se fra en tablet - sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Yeps, men ligner bare der er Ar eller tydelige strækmærker på maven..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Stadig INGEN der har besøgt hende ???

 

-- Så skal jeg sgu da snart selv afsted, hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for et par uger siden besøgt Lin. Jeg lagde ikke mærke til nogen ar eller strækmærker. Focus var et helt andet sted. Brysterne tog al min opmærksomhed

Ingen gentagelses fare dog. Hun var sød og serviceminded, men var ikke rigtig tilstede mentalt og det hele virkede meget som om hun kørte på autopilot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
JDONG skrev, for 9 timer siden:

Har for et par uger siden besøgt Lin. Jeg lagde ikke mærke til nogen ar eller strækmærker. Focus var et helt andet sted. Brysterne tog al min opmærksomhed

Ingen gentagelses fare dog. Hun var sød og serviceminded, men var ikke rigtig tilstede mentalt og det hele virkede meget som om hun kørte på autopilot. 

Ok, takker for dit input - så du den anden pige på stedet "momo" eller hvad hun heder, på 21 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så 2 andre piger på vejen ud til badet.   De så ikke specielt attraktive ud. Prøver altid at kigge efter andre "godter" når jeg er et sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ok, kender det, hahah 

Men, ud over autopilot fra Lins side, så er hun godt skåret ?
Hun se måske lidt ældre ud, end de 24 År de skriver, men du vil bedømme hende som billeder, og med en fin figur lyder det som om?

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at vurdere hendes faktiske alder. Men jeg vil nok skyde på omkring 30. Hun har efter min mening en fantastisk krop. Silikone bryster der er helt perfekte. Hun bruger dem godt ved b2b og er ikke berøringsangst. 

Hun er ikke et lille nips. Heller ikke stor. Normal størrelse ca. 165 cm. 

Hvis hun havde mere indlevelse og ikke kørte på autopilot, ville hun nok kunne blive en favorit i min bog. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
JDONG skrev, den 15/4/2016 at 07:29:

Har for et par uger siden besøgt Lin. Jeg lagde ikke mærke til nogen ar eller strækmærker. Focus var et helt andet sted. Brysterne tog al min opmærksomhed

Ingen gentagelses fare dog. Hun var sød og serviceminded, men var ikke rigtig tilstede mentalt og det hele virkede meget som om hun kørte på autopilot. 

Jeg har også besøgt hende nu, men du må have været fuld eller blind, hvis du IKKE kunne se - hvad jeg havde på fornemmelsen - STORE stræk mærker på hendes mave.. Just Sayin. ;-)

har smidt en anmeldelse her på siden under THAI

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
the jon skrev, for 2 minutter siden:

Ser ud til de har forladt lokalet, nogen der ved hvor de er taget hen?

Og, NEJ de er her skam stadig LINK

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 4 timer siden:

Jeg har også besøgt hende nu, men du må have været fuld eller blind, hvis du IKKE kunne se - hvad jeg havde på fornemmelsen - STORE stræk mærker på hendes mave.. Just Sayin. ;-)

har smidt en anmeldelse her på siden under THAI

Jeg var hverken fuld eller er blind.

Strækmærker eller ej, mit focus var et andet sted, samt et mørkt lokale. Jeg var nu heller ikke nede og suge i hendes østers, jeg har beskrevet det jeg oplevede. 

Egentligt også ligegyldigt, jeg besøger hende ikke igen, strækmærker er dog ikke det der skal stå i vejen hvis hendes service bare var toppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...