Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har længe gået med overvejelserne om at besøge et sted med god massage og en god afslutning. Jeg har derfor læst med herinde i noget tid for at finde inspiration.

Det skal siges at jeg er en meget stor fyr, både højde og drøjde og jeg var derfor lidt i tvivl om hvordan der ville blive taget imod det.

Jeg besluttede mig for at besøge Ratree i Valby i dag. Havde læst at Ratree selv giver en god massage og det var faktisk vigtigt for mig at massagen var god og så måtte vi se derfra.

Jeg slrev kort på mail med stedet i går uden at lave en aftale. Kl 9.30 ringer jeg og spørger om Ratree er ledig kl 10, hvilket hun er.

Jeg ankommer til stedet som jeg synes er ret diskret selvom indgangen ligger ud til Gl. Køge landevej. Jeg går ind i opgangen og op til første sal og ringer på. En ung smuk kvinde åbner og spørger om jeg har en aftale. Jeg fortæller at jeg lige har hft ringet. Hun smiler og tager mig med hen til et behandlingsrum. Hun spørger om jeg kunne tænke mig hende eller hendes boss. Jeg siger at hvis Ratree er ledig vil jeg gerne have hende. Det er hun heldigvis og lidt efter kommer denne smukke modne og smilende Thai kvinde ind til mig.

Vi snakker lige kort sammen og jeg fortæller hende at det er mit første besøg på et massage sted.

Hub spørger hcad jeg kunne tænke mig og jeg siger en times massage. Hun siger at hun er lidt træt i armene så om det er ok at hun tager halvdelen af tiden og hende der lukkede mig ind overtager. Som ny kunne jeg ikke lige overskue 2 behandlere, så vi ender med at aftale at tage en halv time først. Hun spørger om jeg har lyst til mere og vi ender med at aftale at hun masserer mig nøgen (og jeg må rører og mærke hende) og afslutter mig med hånden.

Må indrømme at hun kan give massage. Hold op hun kunne tage far og løsne op. Efter ikke så lang tid beslutter jeg at en time er nødvendigt. Det ender med at hun masserer mig hele timen og de sidste 10 min masserer hun meget intimt og begynder at afslutte mig med hånden inden hun bruger sine dejlige bryster til at køre den af på mig.

til sidst giver hun mig lige 5 minutters yderligere massage af lår og inderlår.

Selvom der nu efter en time og 5 min. Er en kunde der venter, så tilbyder hun mig at tage mig med i bad og vaske mig af for olie. Men ovenpå den skønne behandling siger jeg, at hun ikke behøver bruge tid på dette når nu der er travlt.

Jeg gik derfra med et smil på læben og en krop der er træt, men også uden det lille hold jeg havde i ryggen der jeg kom.

Alt i alt en dejlig oplevelse og en super sød kvinde som jeg gerne besøger igen. Dog nok med FP næste gang og måske ja til at lade hendes unge smukke kollega tage noget af behandlingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej desværre ikke.

Som debuterende i denne verden var jeg for nervøs til at tænke på at det kunne være smart til en anden gang.

Men må nu indrømme at jeg tror mit næste besøg også bliver med en tid hos Ratree. Hun er sød, moden og i mine øjne super fræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...