Hop til indhold

Recommended Posts

Endnu engang meldte lysten sig. Har længe luret på Mia som har nogle lækre billeder: http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=743

Med rigeligt overskud i begge punge drog jeg derfor mod Østerbro for en halv times leg med skønheden. Mia er rigtig sød og forsøger at gøre sit bedste. Dog synes jeg at billederne fra ovenstående hjemmeside er lidt vildledende. Hun er bredere og tungere end hun fremstår på billederne. Bevares, stadig en smuk pige, men jeg havde forventet en mindre røv og smallere figur.

Da jeg ringede og bestilte tiden spurgte jeg tlf-damen om Mia kysser (hvilket er meget afgørende for mig) og hun svarede med et bragende JA, det gør hun!!

Så jeg forventede ægte kys og ikke tantekys. Da vi så går igang med akten indser jeg dog at det er de fattigste kys man kan byde på.. Øv! Så jeg følte mig allerede der lidt snydt. Dumme tlf-dame! 

Til min store glæde er Mia dog rigtig god til oralsex og hun sutter mig grundigt, selvom hun langt fra tager den til roden. Men dejligt blow! Bagefter sætter hun sig på mig, men kan på ingen måde tage mig i bund. Bevares, jeg er også rimelig veludrustet, men hun kan kun lige akkurat få hovedet ind, før jeg tydeligvis kan se smerten i hendes ansigt. Ikke så fedt! Sådanne forløber akten sig. Jeg prøver at komme ind i hende uden at det skal gøre ondt, men hun kan ikke rigtig tage imod den. Istedet prøver hun at lade de sidste 15 min gå med sut, men jeg har ikke betalt 1200 for et blow, så jeg spørger om vi kan prøve igen. Hun siger ja og jeg skynder mig at komme inden det gør alt for ondt.. Derudover er hun sød nok, men indlevelsen er i bund og en anelse mekanisk..

Kedelig oplevelse.. Hun har tydeligvis fået for meget pik og er blevet øm. Så burde hun tage en fridag, istedet for at lade mig betale for et halvt samleje..   

Ingen gentagelse med hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello guys thank you the the reviews bad or good ( different opinions) I think in this business is different types of girls and different guests so in the end is all about what everyone want and like ! Good to know if someone didn't have a good experience visit me or not :) all the girls can not offer the same service never !! Because : different characters different type of service, different size of dicks...chemical attraction and the most important feels relax and enjoy the moments :) of curse all the mans don't fuck the same like all the girls can not offer the same service :)  if one or two has have a bad experience this is not for everyone. Now about my : I think I am a really honest sweet girl and I treat my guest with all respect love and allot attention. Please don't understand me bad I really like when someone says bad or good thinks I accepted all :) thank you for the visit and reviews and please in if is something what you don't like when we are in the room just tell me in that moment and we change the page ( we do how you like ) kiss for everyone!!:x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smag og behag er forskellig... Jeg kan dog slet ikke genkende beskrivelsen af en halvsløj oplevelse. Da min favoritpige - desværre for min lyst, men heldigvis for min pengepung - er stoppet, har jeg besøgt Mia. Jeg tror ikke, det bliver ved det ene besøg...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, jeg tror da også at hun prøvede sit bedste...

Men når man er så øm at man har svært ved at gennemføre samleje, burde man tage en fridag.. Så er det da rart at pigen er sød, men det er jo mig som kunde, der betaler for en service hun skal levere. At hun er ude af stand til at levere, sandsynligvis pga overarbejde, skal jeg jo ikke betale for..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...