Hop til indhold
Guest jsp

Dejli

Recommended Posts

Guest jsp

Er der nogen der har været her, det kan jeg sige imorgen at jeg har :-D :-o

https://sugardaters.dk/show?alias=MaLLe%3A%29

 

og lørdag er det her 

https://sugardaters.dk/show?alias=Safrankat

Og nej det er ikke en Aprilsnar, fra min side, det kan selvfølgelig være at jeg bliver brændt af :-D

Til de par stykker der offentlig har betvivlet min skrivelser herinde, kan jeg jo kun sige at dette er ikke

en fantasi, medmindre jeg bliver brændt af :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Dezmodevil skrev, Lige nu:

Du er blevet lidt Horny efter den skitur :-)

Den var absolut ikke nogen succes, går og arbejder på en historie oppe i hovedet, som bliver griflet ned ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg sgu oprigtig ked af at høre ... har ellers tænkt det kunne være vildt lækkert med ski og en lækker SB rendende rundt i skiundertøj.... Der skulle gives gas i sneen og i sengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Mr. Bean skrev, for 3 timer siden:

Profilen findes ikke.

Hun lukkede den ned igår, efter eget udsagn for at åbne den igen om en uges tid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Maxxx6000 skrev, 1 time siden:

Mangler anmeldelser af tøserne....

Maxxx6000

jeg overvejer kraftigt at trække mig herfra, der er efterhånden nogle stykker der betvivler oprigtigheden af min skriverier, så syntes at lysten er ved at være væk. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
jsp skrev, for 2 timer siden:

Maxxx6000

jeg overvejer kraftigt at trække mig herfra, der er efterhånden nogle stykker der betvivler oprigtigheden af min skriverier, så syntes at lysten er ved at være væk. :-(

 

Folk er jo bare pissemisundelige. Vi er dog nogle, der meget gerne vil læse dine anmeldelser, og jeg vil personligt være lidt ærgerlig, hvis du trak dig uden at fortælle om skitursoplevelsen, for jeg har tit tænkt, at det kunne være fedt med sådan en tur. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliv her JSP - vi ved godt du er sandfærdig. At nogle SB fortæller de ikke kan genkende dine meritter beror jo på at de helst ikke vil indrømme de mere er GP er når de knalder med flere/mange.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 20 timer siden:

Maxxx6000

jeg overvejer kraftigt at trække mig herfra, der er efterhånden nogle stykker der betvivler oprigtigheden af min skriverier, så syntes at lysten er ved at være væk. :-(

Så skrub dog af for H!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...