Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været her, det kan jeg sige imorgen at jeg har :-D :-o

https://sugardaters.dk/show?alias=MaLLe%3A%29

og lørdag er det her 

https://sugardaters.dk/show?alias=Safrankat

Og nej det er ikke en Aprilsnar, fra min side, det kan selvfølgelig være at jeg bliver brændt af :-D

Til de par stykker der offentlig har betvivlet min skrivelser herinde, kan jeg jo kun sige at dette er ikke

en fantasi, medmindre jeg bliver brændt af :-o

Skrevet

Du er blevet lidt Horny efter den skitur :-)

Havde min første gratis tur i dag :-)

Redigeret af Dezmodevil

Skrevet
Dezmodevil skrev, Lige nu:

Du er blevet lidt Horny efter den skitur :-)

Den var absolut ikke nogen succes, går og arbejder på en historie oppe i hovedet, som bliver griflet ned ;-)

Skrevet

Det er jeg sgu oprigtig ked af at høre ... har ellers tænkt det kunne være vildt lækkert med ski og en lækker SB rendende rundt i skiundertøj.... Der skulle gives gas i sneen og i sengen

Skrevet
Mr. Bean skrev, for 3 timer siden:

Profilen findes ikke.

Hun lukkede den ned igår, efter eget udsagn for at åbne den igen om en uges tid ;)

Skrevet
Maxxx6000 skrev, 1 time siden:

Mangler anmeldelser af tøserne....

Maxxx6000

jeg overvejer kraftigt at trække mig herfra, der er efterhånden nogle stykker der betvivler oprigtigheden af min skriverier, så syntes at lysten er ved at være væk. :-(

Skrevet
jsp skrev, for 2 timer siden:

Maxxx6000

jeg overvejer kraftigt at trække mig herfra, der er efterhånden nogle stykker der betvivler oprigtigheden af min skriverier, så syntes at lysten er ved at være væk. :-(

Folk er jo bare pissemisundelige. Vi er dog nogle, der meget gerne vil læse dine anmeldelser, og jeg vil personligt være lidt ærgerlig, hvis du trak dig uden at fortælle om skitursoplevelsen, for jeg har tit tænkt, at det kunne være fedt med sådan en tur. ;)

Skrevet

Bliv her JSP - vi ved godt du er sandfærdig. At nogle SB fortæller de ikke kan genkende dine meritter beror jo på at de helst ikke vil indrømme de mere er GP er når de knalder med flere/mange.

Skrevet
jsp skrev, for 20 timer siden:

Maxxx6000

Så skrub dog af for H!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.