Gæst Skrevet 1. April, 2016 Er der nogen af Jer, der har erfaring med denne skønhed? Hvis ja, er billederne af hende? Og hvad var Jeres oplevelse ellers? Jeg tænker, at 3.000 for en nat er voldsomt billigt. https://annoncelight.dk/showad/199642 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5317 Skrevet 1. April, 2016 Har du prøvet at søge på Annas Odder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 931 Skrevet 1. April, 2016 Hun har huseret under andre navne tidligere med mega dårlige anmeldelser. Har aldrig selv besøgt hende bla. pga af de mange advarsler, tror hun engang kalde sig Mathilde. (Odder) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 1. April, 2016 Er/har været omtalt herinde før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 reknas skrev, for 14 minutter siden: Hun har huseret under andre navne tidligere med mega dårlige anmeldelser. Har aldrig selv besøgt hende bla. pga af de mange advarsler, tror hun engang kalde sig Mathilde. (Odder) Tak for det brugbare svar! Jeg holder mig langt væk fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 Hun er også ret dyr. Skiver nogle andre priser. Når man skriver med hende. Og virker ikke som om hun gør det af lyst på nogen måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vince 32 Skrevet 1. April, 2016 Hun er en klassiker. Har gået under navnet Mathilde tidligere, og annoncerer næsten altid ud fra området omkring Odder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 2. April, 2016 Skulle lige til at besøg hende idag . så kun jeg spar 3000kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 2. April, 2016 Jeg har besøgt hende en tme for noget tid siden og syntes ikke det var så ringe , sød pige der var med på alt der var ikke noget nej punker frisure var måske lidt nedre , men jeg syntes hun var fræk og gav god service 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2016 larokka skrev, for 3 minutter siden: Jeg har besøgt hende en tme for noget tid siden og syntes ikke det var så ringe , sød pige der var med på alt der var ikke noget nej punker frisure var måske lidt nedre , men jeg syntes hun var fræk og gav god service Hvor meget gav du for en time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 4. April, 2016 PrinceCharming skrev, den 1/4/2016 at 11:51: Er der nogen af Jer, der har erfaring med denne skønhed? Hvis ja, er billederne af hende? Og hvad var Jeres oplevelse ellers? Jeg tænker, at 3.000 for en nat er voldsomt billigt. https://annoncelight.dk/showad/199642 Jeg har ikke været der endnu, men har skrevet med hende en rum tid for nogle dage siden. Virker sød, hun sendte mig et full-body billede med ansigt. Køn choko-pige. Jeg ville gi' hende en chance. Min eneste aversion er afstanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2016 chris 60 skrev, for 23 minutter siden: Jeg har ikke været der endnu, men har skrevet med hende en rum tid for nogle dage siden. Virker sød, hun sendte mig et full-body billede med ansigt. Køn choko-pige. Jeg ville gi' hende en chance. Min eneste aversion er afstanden. Choko? På billederne i annoncen er hun hvid... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 4. April, 2016 PrinceCharming skrev, for 2 timer siden: Choko? På billederne i annoncen er hun hvid... Nej, du er farveblind. Hun taler flydende dansk, men er fra Sydafrika. Og hun er lysebrun! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2016 (edited) chris 60 skrev, den 4/4/2016 at 04:54: Nej, du er farveblind. Hun taler flydende dansk, men er fra Sydafrika. Og hun er lysebrun! Nej, mit syn er helt normalt. Lysebrun? Redigeret 5. April, 2016 af Ledvogter Billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 4. April, 2016 Chris hun er altså dansk pige , hvem mon det er du har haft kontakt med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vuong 15 Skrevet 4. April, 2016 Har også overvejet at tag et besøg hos hende. Men har desværre læst en del dårlige ting om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr m aarhus 3 Skrevet 5. April, 2016 Havde en bj aftale med hende i skoven, hvilket var super Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg