Hop til indhold
Brandmand

Fru Anne i Vejle igen 8 april kl. 9

Recommended Posts

Så er hun på igen den skønne fru. Anne , jeg har lige meldt mig til :x skrev lidt med dem og der er åbenbart ikke ret mange tilmeldte ?? det undre mig , for hun er godt nok lækker.

Kan huske et af de tidligere gangbang med hende og der var der godt nok mange med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg også tilmeldt, Anne er på alle måder en helt fantastisk pige der fortjener at få det hun sukker efter (læs: Pik)

Jeg har ikke spurgt til antal tilmeldte men jeg er ikkeoverrasket da jeg tror markedet er vel mættet i øjeblikket, og der er virkelig mange spændende tilbud at vælge imellem hvis man gider at køre efter dem. Men som altid er det til syvende og sidst pengepungen og arbejdstiderne der afgør hvad og hvor man kan deltage...

Men med Anne er man altid sikker på at det nok skal blive en fest så jeg glæder mig allerede til fredag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maler37 skrev, for 10 timer siden:

Synes snart hun skylder og lave et GB i bording så os der har lidt langt også kunne være med ☺

Ja også evt. en weekend eller aften :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...