Guest Havnebumsen Skrevet 1. April, 2016 Førhen glædes man over dem som huskede ens fødselsdag, bryllupsdag osv. Man kunne tage røven på folk 1 April osv. Det var en anden tid, en bedre tid på nogen punkter... Idag fortæller facebook dig hvem af dine 500 "venner" som har fødselsdag idag. Og har som det naturligste i verdenen samtidig lavet en lille tekstboks hvor du hurtig kan skrive tillykke. Her til morgen gjorde den opmærksom på Aprilsnar, nå ja det skal man holde øje med idag. Havnebumsen synes dette meget høje informationsniveau er lidt ærgerlig..... tidligere tiders charme ved at man blev duperet over Rikke huskede din fødselsdag eller man fik lavet en styg Aprilsnar er væk. Det hele bliver så maskin/ computerstyret, så det hurtig overskygger de varme tanker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 Nu bidrager du jo faktisk selv til at ødelægge charmen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 ... kan faktisk sagtens være enig m havnebumsen. Også selvom jeg ikke er på Facebook. Alt det personlige og hyggelige forsvinder, når man modtager en standardhilsrn - uanset i hvilken anledning... ... og aprilsnar har efter min mening overlevet sig selv... Men uanset hvad; nyd livet, det smukke vejr og at det er week-end liiiiige om lidt... ... knus fra en jysk mizz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2016 (edited) Jeg synes det er smart at FB minder os på den slags, i en travl hverdag er der mange ting man skal holde styr på. Jeg har da tager røven på flere venner og veninder i dag man skal bare tidlig op inden de tjekker deres FB Havnebums har du husket jer bryllupsdag Redigeret 1. April, 2016 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3274 Skrevet 1. April, 2016 I gamle dage, havde man alle fødselsdage skrevet op i ens kalender, det er da meget nemmer med FB Og jeg skriver altid en personlig hilsen, relateret til den person der har fødselsdag. Pite 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 1. April, 2016 Godt man ikke er på fjolsbog, så kan man menneskeligt glemme en fødselsdag og få travlt med at gøre det godt igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2016 Flaber skrev, for 1 time siden: Godt man ikke er på fjolsbog, så kan man menneskeligt glemme en fødselsdag og få travlt med at gøre det godt igen Du har ikke noget socialt liv hvis du ikke er på FB men det komme nok an på om dine venner og familie også er på FB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2016 Verden og samfundet udvikler sig. Hvad gjorde vi før mobil og internet og sådan kan man blive ved. Nyd livet fremfor at hænge sig i hvad der var engang. De tider kommer ikke tilbage alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 1. April, 2016 Nille skrev, 1 time siden: Du har ikke noget socialt liv hvis du ikke er på FB men det komme nok an på om dine venner og familie også er på FB Tro mig, jeg har et meget aktivt socialt liv, jeg har aktivt valgt fjolsbog fra. Det sociale er betydeligt mere værd ude i den virkelige verden, du skulle prøve Jeg har venner som mig, resten er hoppet på vognen, jeg indrømmer, jeg har selv været der, men har valgt ikke at have brug for den "stimulans" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2016 Flaber skrev, for 6 minutter siden: Tro mig, jeg har et meget aktivt socialt liv, jeg har aktivt valgt fjolsbog fra. Det sociale er betydeligt mere værd ude i den virkelige verden, du skulle prøve Jeg har venner som mig, resten er hoppet på vognen, jeg indrømmer, jeg har selv været der, men har valgt ikke at have brug for den "stimulans" Må man spørge hvor gamle du er ? alle i min omgangskreds er på FB... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 1. April, 2016 Nille skrev, for 8 minutter siden: Må man spørge hvor gamle du er ? alle i min omgangskreds er på FB... Det har absolut intet med alder at gøre! Jeg er IT mand og ved godt hvordan jeg betjener en "social" app. Som jeg skriver er det et aktivt fravalg! Jeg er nok yngre end dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg