Hop til indhold

Luksus?

Featured Replies

Skrevet

Griner ind i mellem lidt for mig selv, når jeg ser udtrykket "Luksus pussy".... Hvad er det lige kvinden mener gør hendes pussy mere luksus end andres?

Jo jo, jeg ved da godt, at nogle er pænere og mere "attraktive" end andre... men som single dude er næsten alt pussy luksus ;) 

Skrevet
Nille skrev, for 8 minutter siden:

Luksus betyder den er glat, velsmagende og velduftende :P

og at du har betalt dyrt for at opleve den ;)

Skrevet
gerog skrev, for 57 minutter siden:

og at du har betalt dyrt for at opleve den ;)

Bingo! :)

Skrevet
Buzz Light skrev, for 31 minutter siden:

Måske det er uden gummi?

Det er absolut en mulighed.
Men personligt er alene det, at jeg får valgmuligheden (for at kunne have sex uden gummi) nok til, at jeg løber skrigende væk, men jeg er også mærkelig :)

Skrevet
Nille skrev, for 40 minutter siden:

Hvad er dyrt ?

En talemåde!!

Skrevet

Der er nogle piger, som reklamere med en blyantstram fisse. Men sådan en pige skal man selvfølgelig ikke besøge hvis man bare er så nogenlunde normal udrustet.

Nogle gange er en luksus fisse måske bare en, som er i øjenhøjde.

9924.jpg

Redigeret af Midtj

Skrevet
  • Author
Nille skrev, for 12 timer siden:

Luksus betyder den er glat, velsmagende og velduftende :P

Velsmagende og velduftende burde være implicit, når man betaler for den. Men ok, der findes nok nogle, der vil betale for det modsatte :D

Glat er jo bare en smagssag (som jeg selv klart foretrækker, ingen tvivl om det...), men da ikke luksus som sådan..... men ok, så lemfældigt som sproget behandles i vores lille land, så er det nok ikke det værste eksempel ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.