Hop til indhold
indokarami

Luksus?

Recommended Posts

Griner ind i mellem lidt for mig selv, når jeg ser udtrykket "Luksus pussy".... Hvad er det lige kvinden mener gør hendes pussy mere luksus end andres?

Jo jo, jeg ved da godt, at nogle er pænere og mere "attraktive" end andre... men som single dude er næsten alt pussy luksus ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Buzz Light skrev, for 31 minutter siden:

Måske det er uden gummi?

Det er absolut en mulighed.
Men personligt er alene det, at jeg får valgmuligheden (for at kunne have sex uden gummi) nok til, at jeg løber skrigende væk, men jeg er også mærkelig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogle piger, som reklamere med en blyantstram fisse. Men sådan en pige skal man selvfølgelig ikke besøge hvis man bare er så nogenlunde normal udrustet.

Nogle gange er en luksus fisse måske bare en, som er i øjenhøjde.

9924.jpg

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 12 timer siden:

Luksus betyder den er glat, velsmagende og velduftende :P

Velsmagende og velduftende burde være implicit, når man betaler for den. Men ok, der findes nok nogle, der vil betale for det modsatte :D

 

Glat er jo bare en smagssag (som jeg selv klart foretrækker, ingen tvivl om det...), men da ikke luksus som sådan..... men ok, så lemfældigt som sproget behandles i vores lille land, så er det nok ikke det værste eksempel ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...