Hop til indhold

Ny thai massage i Hørsholm

Featured Replies

Skrevet

Er der slet ingen der har besøgt dette sted - jeg selv bor lidt langt væk:-(

Skrevet

Jeg besøgte dem i går aftes kl. 17.30

Pigen på foto hedder Mini(billeder er ægte).Hun var desværre optaget så jeg fik i stedet glæde af Sophie. 

Sophie var/er også en smuk og lækker pige. Jeg fik B2B incl. svensk for 1000,- kr. for en time.... Det var mere end tilladt at røre ved hende undervejs. Ligesom FP også er en mulighed. Kender dog ikke prisen på dette.

Stedet er flot/lækkert og de overholder tiden.

jeg kommer 100% sikkert igen.... Skal have prøvet FP med Sophie.

Skrevet

Sophie har hun en stor rund tatovering på skulderen?

Skrevet

FP = fuldpakke (samleje). Det har ikke en pind at gøre med "uden" som du mistænker (skulle da lige være uden tøj...).

Skrevet
mekko skrev, for 15 timer siden:

Sophie har hun en stor rund tatovering på skulderen?

Jeps

Skrevet
Mr. RC skrev, for 17 timer siden:

Jeg besøgte dem i går aftes kl. 17.30

Pigen på foto hedder Mini(billeder er ægte).Hun var desværre optaget så jeg fik i stedet glæde af Sophie. 

Sophie var/er også en smuk og lækker pige. Jeg fik B2B incl. svensk for 1000,- kr. for en time.... Det var mere end tilladt at røre ved hende undervejs. Ligesom FP også er en mulighed. Kender dog ikke prisen på dette.

Stedet er flot/lækkert og de overholder tiden.

jeg kommer 100% sikkert igen.... Skal have prøvet FP med Sophie.

Sophie, hvordan er hun rent krops mæssigt

A'la hende den anden på billede, eller mere slank, og hvordan med bryst str? (a/b/c/d) 

Pft ;-)

Skrevet

Det nye sted i Hørsholm er Siri. Jeg var en tur forbi i dag. Mini, en petit lille sag tog i mod og var meget direkte. Spurgte med det samme om jeg ville have mere end massage. Bestilte Oliemassage med FP 1 time. Hun smed kludene med det samme og jeg fik en blanding af olie og body to body, som sluttede med FP. 

Konklusion: 

Mini er en lækker lille sag

Indlevelsen er så som så - når man samtidig passer telefonen. 

Timen varede 45 minutter

Total damage: 1500

Gentagelse: nej

Første anmeldelse, så i må bære over med eventuelle mangler. 

Skrevet
TboneDK skrev, for 10 timer siden:

Sophie, hvordan er hun rent krops mæssigt

A'la hende den anden på billede, eller mere slank, og hvordan med bryst str? (a/b/c/d) 

Pft ;-)

Slank lækker krop og køn. Bryster er fine tror str. B. Personligt syntes jeg hun er meget servicemindet og er fint i stand til at skabe en god/intim stemning.

Var super tilfreds.

Skrevet
Bauersen skrev, for 4 timer siden:

Det nye sted i Hørsholm er Siri. Jeg var en tur forbi i dag. Mini, en petit lille sag tog i mod og var meget direkte. Spurgte med det samme om jeg ville have mere end massage. Bestilte Oliemassage med FP 1 time. Hun smed kludene med det samme og jeg fik en blanding af olie og body to body, som sluttede med FP. 

Konklusion: 

Mini er en lækker lille sag

Indlevelsen er så som så - når man samtidig passer telefonen. 

Timen varede 45 minutter

Total damage: 1500

Gentagelse: nej

Første anmeldelse, så i må bære over med eventuelle mangler. 

Din anmeldelse er jo et godt bevis på hvor forskelligt vi oplever ting. Fuld respekt!.

Skrevet

Mini er en køn, stram, lækker, slank lille frækkert. Klart en af de kønneste thai jeg har mødt.

Hendes bryster er hjulpet på vej, men de virker naturligt bløde og er ikke skæmmet af ar osv.

selve massagen er der ikke meget ved, men dejlig intim barberet ungpigefisse. Skøn at slikke, og hun virker som om hun kan lide det. Selve akten helt ok. Men kommer jeg igen? Måske, men for 1.500,- er der andre, der matcher hende... Venter f.eks. utålmodigt på at Leticia igen kommer til cph...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.