crazyt 87 Skrevet 31. Marts, 2016 Er der ikke en eller to fyr der kan lokkes til at komme og være sammen med mig og Caroline i 1 time. Jeg betaler for den første fyr der kommer. Jeg er sammen med hende nu på et hotel på Brygen og vi kunne gost tænke os en eller to fyr mere med.. Hun har aldrig prøvet at være sammen med flere fyr på engang så det er hendes debut.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 31. Marts, 2016 Der skulle selvfølig stå Caroline.. Hun er her til kl19 og håber der er mindst en der har lyst til at komme forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daniboy 0 Skrevet 31. Marts, 2016 crazyt skrev, for 4 minutter siden: Der skulle selvfølig stå Caroline.. Hun er her til kl19 og håber der er mindst en der har lyst til at komme forbi Jo jeg er frisk skriv til min mail [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daniboy 0 Skrevet 31. Marts, 2016 crazyt skrev, for 19 minutter siden: Er der ikke en eller to fyr der kan lokkes til at komme og være sammen med mig og Caroline i 1 time. Jeg betaler for den første fyr der kommer. Jeg er sammen med hende nu på et hotel på Brygen og vi kunne gost tænke os en eller to fyr mere med.. Hun har aldrig prøvet at være sammen med flere fyr på engang så det er hendes debut.. Jo jeg er frisk. Skriv til min mail [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 31. Marts, 2016 @Daniboy har sendt en mail.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wilbel 0 Skrevet 31. Marts, 2016 I'm interested... My mail [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 31. Marts, 2016 (edited) Øv der skulle man have været hurtigt håber at i får en fræk oplevelse Redigeret 31. Marts, 2016 af RasmusL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuddler 444 Skrevet 23. April, 2016 Må vi så høre hvordan det gik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg