jonnyjazz 428 Skrevet 31. Marts, 2016 Er nok ikke det rette sted men så må det flyttes Som overskriften hentyder har det jo været prøvet godt og grundig med mange skønne oplevelser Når man kommer ind i lokalet hvor Domina(herefter Fruen) er, få lov til at knæle foran Fruen se Fruens høyskaftede Stiletter vide at man som slave får lov til at stå til disposition for Fruen høydepunktet er når man står der på knæ foran Fruen og hun giver Halsbåndet på og manchetter, man skal jo være anstendig klædt foran en Frue Når disse ting er på plads beordrer Fruen, slaven op og stå den direkte øjnekontakt når slaven kikker ind i de stålsatte og kolde øjne (hvor man kan se varmen i det fjerne) og ved det er forbudt Fruen siger så med en rolig og bestemt stæmme. det er de første 10 med spanskrøret Det tænder kommer lidt liv syd for grænsen. Det er noget Fruen ikke kan fordrage så frem med læderremmen og binder op pik og nosser. Fruen flytter dermed tændingspunktet fra pikk til hode herefter starter legen rigtig Fruen pladserer læmmer i brystvorter mærker den behagelige SMærte som stiger i hodet Nu synes Fruen slaven skal have sin straff de 10 med spanskrøret Fruen spørg om jeg kan tælle til 10 svarer Ja Frue.Fruen slår det første slag 1 svarer jeg sådanne bliver det ved intil slag nr 7-8 stykker da siger jeg til Fruen Har du ikke rammet den flue ennu? Så sal jeg lige kunne tælle til 20 Nu kan Fruen se jeg beveger mig ind i submood så ned fra korset og ligge på gulvet Fruen lægger sig ved siden af følelsen af Fruens arme omkring mig mærke Fruens læderklædde krop mod min så er det alle de andre ting Fruen kan bruge mig til som varm sterin påspændings dildoer footfetish facesitting bondage urin og ikke at forglæmme Violet Wand savner nok lidt min gamle Frue som har stoppet og lever et stille og rolig liv anonymt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg