crazyt 87 Skrevet 31. Marts, 2016 Er der en der kunne tænke sig at være sammen med Anna fra seducotionsgirls her kl09 idag.. Har en aftale med hende kl09 og jeg betaler for dig.. Skriv meget hurtigt hvis du vil være med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelderen 23 Skrevet 31. Marts, 2016 lyder spændende. er der tale om en trekant? og hvor længe?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelderen 23 Skrevet 31. Marts, 2016 jeg har sendt en besked til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 31. Marts, 2016 Jeg er sgu også frisk, hvis det på nogen måde stadig er aktuelt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2016 Go` fornøjelse drenge, hun ser dælme nice ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 31. Marts, 2016 Lyder frækt håber at du fandt en legekammerat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 31. Marts, 2016 Caroline fra Sexpiger.dk er klar på at prøve et mini GB i aften på mit hotel.. Max 5 fyr og ingen anal, blow uden kondom og ellers er sex med kondom.. hun vil have 1800kr for halvandentime. Er der nogle der friske.. Skriv hurtigst muligt til mig så jeg kan få det på plads med hende, Det kommer til at forgå på et hotel KBH/bryggen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 31. Marts, 2016 Er der ikke en eller to der har lyst til at komme forbi et hotel i Kbh og være sammen med mig og Caroline i 1 time? 750kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 388 Skrevet 31. Marts, 2016 Hejsa Hvis i stadig eller i fremtiden får brug for en ekstra fyr. Så er jeg 100 klar og frisk på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 1. April, 2016 kig på datoen Gents 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 1. April, 2016 giraffen skrev, for 6 timer siden: kig på datoen Gents Hvis du hentyder til at det er første april idag. Så kig på datoen for opslaget, som var igår Ikke en aprilsnar. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 1. April, 2016 DCDO skrev, for 19 timer siden: Hejsa Hvis i stadig eller i fremtiden får brug for en ekstra fyr. Så er jeg 100 klar og frisk på det. Kunne du være frisk hvis vi kan finde i pige i aften? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 1. April, 2016 Er der nogle der kunne være frisk i aften hvis vi kan finde en pige? Har stedet på Bryggen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2016 crazyt skrev, for 17 minutter siden: Er der nogle der kunne være frisk i aften hvis vi kan finde en pige? Har stedet på Bryggen Måske hvem er pigen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 1. April, 2016 Har ikke fundet pigene endnu (skrev hvis vi kan finde en pige), men hvis du kan hjælpe med det er jeg mere end klar.. Kan ikke mellem 21-22 ellers kan jeg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 1. April, 2016 @Nille Kender du evt en pige der kan i aften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. April, 2016 crazyt skrev, for 1 minut siden: @Nille Kender du evt en pige der kan i aften? Skal det være en dansk pige ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 1. April, 2016 ikke nødvendigvis.. Men skal gerne være ung (under 30), Slank og pæn.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 1. April, 2016 @Nille Kunne være perfekt fra 19.30 til 20.30 ellers efter kl. 22.00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gabriel 79 Skrevet 2. April, 2016 @crazyt har du så noget på kalenderen til i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. April, 2016 Der er slukket for det varme vand i dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg