Hop til indhold

Anna seducotionsgirls.. Her kl09 i dag.. Jeg betaler..

Featured Replies

Skrevet

Er der en der kunne tænke sig at være sammen med Anna fra seducotionsgirls her kl09 idag.. Har en aftale med hende kl09 og jeg betaler for dig.. Skriv meget hurtigt hvis du vil være med

Skrevet

Jeg er sgu også frisk, hvis det på nogen måde stadig er aktuelt!

Skrevet

Go` fornøjelse drenge, hun ser dælme nice ud :-P

Skrevet

Lyder frækt :-) håber at du fandt en legekammerat :-) 

Skrevet
  • Author

Caroline fra Sexpiger.dk er klar på at prøve et mini GB i aften på mit hotel.. Max 5 fyr og ingen anal, blow uden kondom og ellers er sex med kondom.. hun vil have 1800kr for halvandentime.

Er der nogle der friske.. Skriv hurtigst muligt til mig så jeg kan få det på plads med hende, Det kommer til at forgå på et hotel KBH/bryggen

Skrevet
  • Author

Er der ikke en eller to der har lyst til at komme forbi et hotel i Kbh og være sammen med mig og Caroline i 1 time? 750kr  

Skrevet

Hejsa

Hvis i stadig eller i fremtiden får brug for en ekstra fyr. Så er jeg 100 klar og frisk på det.

Skrevet
giraffen skrev, for 6 timer siden:

kig på datoen Gents :-)

Hvis du hentyder til at det er første april idag. Så kig på datoen for opslaget, som var igår ;-)  Ikke en aprilsnar. God weekend :-) 

Skrevet
  • Author
DCDO skrev, for 19 timer siden:

Hejsa

Hvis i stadig eller i fremtiden får brug for en ekstra fyr. Så er jeg 100 klar og frisk på det.

Kunne du være frisk hvis vi kan finde i pige i aften?

Skrevet
  • Author

Er der nogle der kunne være frisk i aften hvis vi kan finde en pige?

Har stedet på Bryggen

Skrevet
  • Author

Har ikke fundet pigene endnu (skrev hvis vi kan finde en pige), men hvis du kan hjælpe med det er jeg mere end klar.. Kan ikke mellem 21-22 ellers kan jeg..

Skrevet
  • Author

ikke nødvendigvis.. Men skal gerne være ung (under 30), Slank og pæn.. 

Skrevet
  • Author

@Nille Kunne være perfekt fra 19.30 til 20.30 ellers efter kl. 22.00

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.