Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er vanskelig at få en aftale med....hun har en pris og når men går til bidet så vil hun ikke gå ned i pris.. .måske en ok egenskab for pigen altså :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
UerfarenM skrev, for 4 minutter siden:

Hun virker dybt useriøs på mig, ganske enkelt.

Endnu en player ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillejensen skrev, den 31/3/2016 at 16:54:

Hun er vild useriøs. Har aldrig skrevet med en mere usympatisk person. Fatter ikke hun kan få alle de flotte stjerner.

Hun er ihvertfald kortfattet. Jeg har fået en aftale med hende. Glæder mig til at se om hun dukker op. Skal nok give en anmeldelse herinde. Vel også på tide at jeg giver lidt tilbage til dette gode forum! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Meget kortfattet, og jeg er også spændt på at høre, om hun dukker op, for hun glemte da i hvert fald vores aftale. Håber det lykkes for dig, for hun er sgu ganske lækker. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merlin skrev, den 1. april 2016 at 23:12:

Hun er ihvertfald kortfattet. Jeg har fået en aftale med hende. Glæder mig til at se om hun dukker op. Skal nok give en anmeldelse herinde. Vel også på tide at jeg giver lidt tilbage til dette gode forum! :-)

Dukkede hun op?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...