Hop til indhold

Lillepigen

Featured Replies

Skrevet

Hun er vanskelig at få en aftale med....hun har en pris og når men går til bidet så vil hun ikke gå ned i pris.. .måske en ok egenskab for pigen altså :)

Skrevet

Hun virker dybt useriøs på mig, ganske enkelt.

Skrevet
UerfarenM skrev, for 4 minutter siden:

Hun virker dybt useriøs på mig, ganske enkelt.

Endnu en player ;)

Skrevet

Hun er vild useriøs. Har aldrig skrevet med en mere usympatisk person. Fatter ikke hun kan få alle de flotte stjerner.

Skrevet
  • Author
lillejensen skrev, den 31/3/2016 at 16:54:

Hun er vild useriøs. Har aldrig skrevet med en mere usympatisk person. Fatter ikke hun kan få alle de flotte stjerner.

Hun er ihvertfald kortfattet. Jeg har fået en aftale med hende. Glæder mig til at se om hun dukker op. Skal nok give en anmeldelse herinde. Vel også på tide at jeg giver lidt tilbage til dette gode forum! :-)

Skrevet

Meget kortfattet, og jeg er også spændt på at høre, om hun dukker op, for hun glemte da i hvert fald vores aftale. Håber det lykkes for dig, for hun er sgu ganske lækker. :)

Skrevet

Jeg mener faktisk jeg har set hende på en anden hjemmeside før sugardaters.dk blev født.

Men det var scoron.dk eller noget i den dur ;)

Skrevet
Merlin skrev, den 1. april 2016 at 23:12:

Hun er ihvertfald kortfattet. Jeg har fået en aftale med hende. Glæder mig til at se om hun dukker op. Skal nok give en anmeldelse herinde. Vel også på tide at jeg giver lidt tilbage til dette gode forum! :-)

Dukkede hun op?

Skrevet
  • Author
Maxxx6000 skrev, for 55 minutter siden:

Dukkede hun op?

Jeg skal først mødes med hende om et par uger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.