Hop til indhold
Gæst

deluxe gangbang med ung pige (falsk)

Recommended Posts

Gæst

https://annoncelight.dk/showad/204919

den eller dem som står bag denne annonce bruger desværre mine billeder og self som det siger sig selv så er det ikke mig der står bag den annonce

jeg vil gerne have at man hjælper til med at få den lukket ned inden det går galt

og det er en som kalder sig selv for gangbangboys

Redigeret af Mille1997

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

sådan nu har de lagt et andet billede op men stadigvæk ikke den rigtige pige som er med i det gb da de sendte nogle billeder af pigen til mig og den pige på de billeder som jeg fik af dem er ikke den samme som på billedet..

men billedet af min mis er heldigvis blevet slettet men ikke uden masser af beskeder fra personen så som fed og ulækker og andet og han har selv mine billeder da han kunne fortælle en masse om mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

https://annoncelight.dk/showad/204919

 

nu er de blevet meget fornærmet og er begyndt at blive noget onde i det..

men der må være noget i det siden de går så meget til værks og begynder at kalde folk for ting jeg ville ikke stole på om de er seriøse siden de begynder på sådan noget..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, den 31/3/2016 at 18:04:

https://annoncelight.dk/showad/204919

 

nu er de blevet meget fornærmet og er begyndt at blive noget onde i det..

men der må være noget i det siden de går så meget til værks og begynder at kalde folk for ting jeg ville ikke stole på om de er seriøse siden de begynder på sådan noget..

Er der nogen som misbruger dine billeder søde Mille. Det bare ikke i orden. Hvad siger de ? Er det nogen du kender  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er hvis nogle være plattenslager :evil: pynte sig med lånte fjer :evil: uanstændige annonce pga. sviner til Mille1997:evil: Tage jeg ikke helt fejl aflyser  de et GB med meget kort varsel:evil:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krone skrev, for 7 timer siden:

De er hvis nogle være plattenslager :evil: pynte sig med lånte fjer :evil: uanstændige annonce pga. sviner til Mille1997:evil: Tage jeg ikke helt fejl aflyser  de et GB med meget kort varsel:evil:

 

 

 

jeps.. sådan gør de også men som sagt nu har de lagt et andet billede op af en anden pige.. og jeg har fundet lidt ud af hvem denne gangbangboys er og jeg tænker lidt at han/de skal afsløres herinde så folk ikke hopper på den

men hvordan ved jeg ikke lige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen som misbruger dine billeder søde Mille. Det bare ikke i orden. Hvad siger de ? Er det nogen du kender  ?

ja de misbrugte et billede af min numse og da jeg opdagede det blev annoncen anmeldt og jeg har en kraftig mistanke om hvem denne gangbangboys er

da jeg har skrevet med person og han kalder sig både for søren og pt har jeg hørt at han hedder Frank.. og han bruger en anden email..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 8 minutter siden:

ja de misbrugte et billede af min numse og da jeg opdagede det blev annoncen anmeldt og jeg har en kraftig mistanke om hvem denne gangbangboys er

da jeg har skrevet med person og han kalder sig både for søren og pt har jeg hørt at han hedder Frank.. og han bruger en anden email..

Jeg er ked af at du skal gennem sådan noget her. Sig endelig hvis jeg kan hjælpe dig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

altså det ville hjælpe rigtig meget at hvis nogen gad at få lukket den annonce da det er mig de sviner til men igen folk kan jo se at de ikke er så seriøse når de skriver sådan noget om andre..

men jeg har anmeldt den annonce 3 gange nu for Chikane og den er stadigvæk ikke lukket ned :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 15 minutter siden:

altså det ville hjælpe rigtig meget at hvis nogen gad at få lukket den annonce da det er mig de sviner til men igen folk kan jo se at de ikke er så seriøse når de skriver sådan noget om andre..

men jeg har anmeldt den annonce 3 gange nu for Chikane og den er stadigvæk ikke lukket ned :(

Skriv til ALLE moderatorerne herinde søde Mille 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ved ikke rigtig for de kunne jo bare lige tjekke siden engang i mellem især når der ligger anmeldelser liggende på annoncer derinde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 1 time siden:

altså det ville hjælpe rigtig meget at hvis nogen gad at få lukket den annonce da det er mig de sviner til men igen folk kan jo se at de ikke er så seriøse når de skriver sådan noget om andre..

men jeg har anmeldt den annonce 3 gange nu for Chikane og den er stadigvæk ikke lukket ned :(

Det er weekend og så er der frit spil på annoncelight  

Du skal være meget forsigtig med private oplysninger på dette site, det er et NO GO - næsten uanset hvor dumt et svin pågældende så end måtte være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 38 minutter siden:

jeg har skrevet til moderatorerne

Godt søde og du har da ikke skrevet noget personligt vel ? Det billeder vi taler om eller tager jeg fejl ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 11 timer siden:

Det vil jeg så gøre senere Taak for svarer☺️

Håber du kommer igennem og det går godt for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...