Hop til indhold
mj75

Danna Koldng

Recommended Posts

Så kunne nysgerrigheden ikke holde mig væk længere. Måtte prøve en Shemale og få den oplevelse med :-)  Undersøgte selvfølgelig her, hvor jeg skulle tage hen, men Karen i Århus var bare for langt væk... ;-) 

Valget blev Danna i Kolding. Hvorfor ved jeg faktisk ikke helt...  Spansk pige. Og billederne på eb løj ikke. Dejligt for engangs skyld. Dog beholdte hun toppen med de fake bryster på, da brysterne ikke var eksisterende, hvilket var mega øv... elsker jo gode bryster :-) Men hendes personlighed kompenserede fuldt ud for denne mangel. Rolig, smilende og bare glad. Ikke "høj" men glad. Det blev en super oplevelse, og jeg tror det univers skal undersøges lidt mere.

Lavede aftalen på SMS en time før jeg ankom, og det vi havde aftalt på smsen blev næsten fuldført 100%. Startede med hygge snak, og hendes rolighed fik nerverne helt i ro. Det var jo mit røvhul der skulle stå for skud :-D Havde håbet at kunne få den berømte prostata orgasme men det kunne jeg ikke. Bestemt ikke hendes skyld. Hun var hård og kæmpede længe for det, så hun sluttede som hun startede. Med at sutte min pik til jeg kom mega i kondomet.. Var så fandens tændt :-) Til sidst snakkede vi igen lidt om hendes tur rundt i verdenen, inden jeg efter 40-45 minutter vendte snuden hjemad. Gav 1000,- bobs for en halv time. Kunne godt være en gentagelse værd, for jeg fik det jeg kom efter. At blive taget af en Shemale der bare kunne blive ved... men Karen spøger stadig. Hun har jo også nogle gode bryster kan jeg se :-) nu må vi se... god jagt derude... 

Ved desværre ikke hvordan jeg sætter et link ind... hun er her ugen ud, og så er hun videre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...