morsdreng 12 Skrevet 30. Marts, 2016 Kære Brødre, En af min gode venner fylder år, og ved det er lang tid siden han har fået tømt dyret, Derfor vil jeg gerne betale for at han kan få massage og så for pudset dyret. Og når vi alligevel er i gang vil jeg da heller ikke snydes. Det vi ønsker er god massage, og så en Lingam massage eller et virkeligt godt hånd/blowjob Vi har 1000 per mand. Vi er selv nydelige fyre i 30'erne, og vil derfor også have nogle nydelige damer at kigge på. Hvor ville i tage hen? Håber i vil give jer tid til at hjælpe os nybegyndere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harin 0 Skrevet 30. Marts, 2016 hej skulle han eller dig bruge en sex slave som gave en næsten gratis en ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morsdreng 12 Skrevet 30. Marts, 2016 Harin skrev, for 6 minutter siden: hej skulle han eller dig bruge en sex slave som gave en næsten gratis en ? Det kommer an på så meget, om du er en mand - så er det et nej. Og om hvordan du ser ud Men det lyder da spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2016 Jeg er ikke så hurtig ser først interessant opslag nu. Tilbyder gerne assistance. Se min hjemmeside www.60212881.webnode.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg