Hop til indhold
Gæst

Club34 | Istedgade

Recommended Posts

Gæst

Club34 har fået nye ejere. Er der nogen af Jer, der har været der fornylig og ved, om de kører med samme koncept som før?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har ikke været på Club34 i nok 5-6 år, men har da oplevet et par vildt hotte thaipiger derinde. 

Skal et smut til København i næste uge, så vil da overveje at kigge forbi. 

Men er da også interesseret i at høre fra andre om, hvordan det foregår der nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 37 minutter siden:

Hvem er de nye ejere ? Sidst jeg var der var ikke særlig rart.

Jeg ved det desværre ikke (Da jeg aldrig spurgte efter navne), men jeg fik det oplyst af den forrige ejer, som sagde, at der var kommet nye ejere.
Det er åbenbart også derfor Club34s hjemmeside er væk, da den "tilhørte" den forrige ejer.

Jeg regner med at skulle til Københavnstrup om 2-3 uger, og så tager jeg forbi og kigger.
Indtil da kunne det være spændende at læse, om stedet er blevet forbedret, for du har ganske ret, der var pretty nasty mht. renligheden i biosalen etc..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi med en ven før jul. Blev overrasket over at der var åbent fordi jeg havde læst i avisen at det legendariske sted skulle lukke forinden... Så vi gik spontant derind for at få en øl. Det virker som om at pigerne derinde har overtaget det. Der stod en thailandsk kvinde ved kassen, og ovenpå var der en topløs thai i baren som serverede (fræk/) fadøl. Hun virkede ikke glad.. smilede ikke. og spurgte flere gange med tydeligt fingersprog om vi var interesseret i at knalde.. Nogle piger havde kontor i et lille kosteskab og kom ud med jævne mellemrum for at tjekke om nogle ønskede noget... De var ikke specielt indbydende,- og måske ladyboys. Vi smuttede videre i byen da vi havde drukket en øl. Virker som om der bliver drevet bordel (bartender havde tydelig interesse i at vi knaldede pigerne), og stadig pænt nasty efter min mening. Men tag ind og oplev det :). Jeg smutter nok ikke forbi igen :)

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, den 30 mars 2016 at 09:45:

...om de kører med samme koncept som før?

Topless beer för 30kr og usle blow jobs med gummi i sexbion til 800kr? Jag håber de har ændret koncept :-P

Jag köpte faktiskt sex den første gang der i 1997-98 nånting efter nogle øl med drengene, en sød pige der sa hon var fra Hong Kong (tveksamt...)

Et par år senere gjorde vi misstaget at ta med nogle piger/kærester  dit og købte øl, de insisterade på at gå efter fem minuter :-P

Aldrig funderat på at gå dit igen, som seriøs sexkøber de siste +15 år. Men efter en riktigt blød dag med fyrerne i sommras, som begynte med Tuborg i Kongens Have, BBQ og goe øl på Warpigs, øl og whisky på Lidkøb så fick vi den mege dumme id'e at gøre av med vores siste danske cash på Club 34 innan vi tog Øresundståget hjem. 2-3 öl så gick jag in i bion, fand den grimmeste thai tranny nogensin som erbjød et quick blow til 800. Jag visade de 200 danska jag hade kvar og hon accepterade. 75% prutning ær OK  kl.03:00 i den mørkaste hulle denne side av Saigon '75 :-D

Jag fick den elendigeste blow nogensinde, imens hendes lige grimme "væninde" låg på britsen mittemot og onanerade. Et par av mine mekkere kigede ind og høll på at dø av skratt, imens jag skreg: "Jag älskar känslan av att köpa en människa!!!"

Efter 10-15 min med fanan på halv stång tackade jag för mig og drog upp byxerna. Då upptäckte jag et pervo til man från öststaterna/turkiet som suttit og tittat på og runkat två rader bak :-D

Ikke mit stoltaste øgonblick, men riktigt sjovt og en vandrings-sägen i min vänskapskrets...

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lemac skrev, for 5 minutter siden:

Topless beer för 30kr og usle blow jobs med gummi i sexbion til 800kr? Jag håber de har ændret koncept :-P

Hvis du har betalt 800 for et BJ, er du blevet taget godt og grundigt i måsen.
Selv betaler jeg 300 for BJ og så er jeg blevet tilbudt 800 for en halv time (eller er det 20 minutter? Jeg kan ikke længere huske det) i et kosteskab.

Selvføgelig begynder pigerne ved 600 eller deromkring, men jeg betaler simpelthen ikke mere end 300 for et BJ i en halvsnavset biosal, og alle er gået med til det indtil videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var en tur i København onsdag og torsdag, og skulle en tur ud i byen og finde en pizza ved 20-21 tiden onsdag aften. 

Var ikke på udkig efter en pige, men blot min sene aftensmad, men skulle da lige en tur ned ad Istegade når nu jeg var ude, og hvorfor i øvrigt ikke hente pizzaen i denne gade:-)

Nå, men nu til det, det handler om. Kom til at tænke på denne tråd, da jeg så skiltet "Club 34", og jeg tænkte, at jeg hellere måtte et smut derind. 

Er ikke meget for at skrive negativt om andre mennesker, men for fanden da, hvor var de 4-5 thaipiger derinde sørgelige at kigge på. 

Tror sammenlagt jeg var der i max 5 minutter. Jeg havde det helt skidt med besøget bagefter, ikke fordi jeg havde brugt 60 kr i entreen, men fordi der ikke var meget glæde i de øjne på de piger der rendte rundt derinde. 

Kan bestemt ikke anbefale dette sted. 

 

Efter pizzaen drak jeg i øvrigt en øl på det berømte Thaicorner. Der var tilgengæld nogle utrolig flotte thaipiger og måske en enkelt ladyboy eller to. 

Havde nær aldrig sluppet af med en lidt ældre thai, der blev ved med at stå at gnide sig op af mig. Snakkede med et par utrolig flotte piger derinde, der vist nok syntes det var lidt spændende at jeg kom helt fra Aalborg, og så hjalp det nok også, at jeg umiddelbart var den yngste og mest charmerende mand derinde lige på det tidspunkt haha:-) 

Holdte mig dog til planen og gik alene hjem på hotellet.

Men tror ikke, at det er sidste gang, at jeg sætter mine ben der:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte også Club 34 i 5 minutter forleden dag. Sørgelig fatning, både pigerne og stedet er i. Den nye ejer talte svensk til mig ved skranken, men et østeuropæisk sprog i baglokalet, hvor der sad et par (gustne) fyre mere og hang ud. Så nu er både Club 18 og Club 34 på Istedgade udliciteret til østeuropæere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til København i løpet av sommeren sammen med en kompis og tenkte og vise ham"frekkøl"-tapping.

Er dette fremdeles mulig å få på Club 34 eller på Istedgate 18?

Redigeret af Tullik
Retting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...