Tullik 29 Skrevet 30. Marts, 2016 Kommet tilbake fra påskeferie på soløen. På min vandring fra leilighetskomplekset til stranden gikk jeg gjennom det tynt bevokste området før en kommer ut i sanddynene og stranden. I dette området var det hovedsaklig nakne menn, men jeg la merke til, på samme sted hver dag, en godt voksen naken dame som smilte og gjorde tegn til å ha kontakt. Gikk bort til henne en dag, og hun tilbød en OK håndjobb med berøring av hennes edlere deler til 10 EUR. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 7. April, 2016 Tullik skrev, den 3/30/2016 at 09:29: Kommet tilbake fra påskeferie på soløen. På min vandring fra leilighetskomplekset til stranden gikk jeg gjennom det tynt bevokste området før en kommer ut i sanddynene og stranden. I dette området var det hovedsaklig nakne menn, men jeg la merke til, på samme sted hver dag, en godt voksen naken dame som smilte og gjorde tegn til å ha kontakt. Gikk bort til henne en dag, og hun tilbød en OK håndjobb med berøring av hennes edlere deler til 10 EUR. Ja det sted er vel Europas største "Swinger (mm.) Reservat" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg