serveU 325 Skrevet 29. Marts, 2016 (edited) Ja sådan stod der her på EG. Jeg spurgte for et par dage siden hvor man skulle gå hen og Pite rådede til dejlige Ditte. Geografisk ligger Haderuppigerne godt for mig så jeg tog chancen. Ringede til stedet og der var heldigvis ledige tider, så jeg begav mig afsted. Vel ankommet blev jeg bænket i "bollerummet" og efter kort tid kom Ditte ind. Det slog mig straks at billederne på haderuppigerne.dk slet ikke yder Ditte retfærdighed, hun er langt smukkere IRL. Ditte har en flot krop, slank og veltrimmet. Hun har et kønt ansigt med kort blond hår og så er hun god til at snakke. Jeg følte straks en god kemi og vi snakkede lidt om hvad jeg ønskede. Ditte sagde at så måtte vi hellere gå ind i den "sorte afdeling" Her var meget inspirerende og det hele virkede rigtigt. Den næste time gik med forskellige af mine ønsker og jeg længere vi kom ind i seancen jo bedre blev vores samspil. Uden at udlevere alt for mange detaljer er jeg nødt til at nævne: 1) Ditte forstod i den grad at gå til den når det handler om behandling af mine brystvorter, mange dominaer jeg har mødt tør kun at røre ganske blidt 2) Jeg havde bedt om ingen mærker og selvom pisken kom i brug var der intet at se bagefter 3) At få lov til at gi Ditte sorte kys/facesitting var helt fantastisk 4) Der blev ikke sparet på tiden, jeg havde betalt for 1 time og det fik jeg så godt og vel uden at snakken før og efter talte med En fornøjelse, jeg kommer igen serveDitte Redigeret 29. Marts, 2016 af serveU Kunne mistolkes at det var Ditte selv der startede tråden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Ditte 8 Skrevet 31. Marts, 2016 Tusind tak for pæne ord . Jeg hyggede mig bestemt også. Håber vi kan "lege" igen Kh Ditte 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 7. April, 2016 Lyder da vist som om denne skønne kvinde skal have et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 325 Skrevet 7. April, 2016 Ja det tror jeg nok hun skal Buttman76. Håber Ditte læser sine personlige beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Ditte 8 Skrevet 12. April, 2016 Og det gjorde jeg. Endnu engang selv tak Kh Ditte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportsfyr 0 Skrevet 19. April, 2016 Jeg vil også gerne give min bedste anbefaling til et besøg hos Dejlige Ditte i Haderup. Ditte er en super flot og fræk pige som man hurtigt føler sig "tryg" ved Uden at gå i detajler om selve akten kan jeg fortælle at jeg overlod hvad der skulle ske til Ditte. Ditte har en rigtig god fornemmelse af hvad der tænder een og der blev prøvet en del. Man får rigtig god mulighed for at føle,mærke,smage og hun sørger får en fin afslutning. Eneste minus er at sådan 1 time går for hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Ditte 8 Skrevet 26. Maj, 2016 Havde slet ikke set hvad du havde skrevet sportsfyr, men husker tydeligt dit besøg. Tak for pæne ord. Hyggede mig også max kh Ditte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg