Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en ung pige (ca. 18-20 år) med flot ung figur+ansigt - jo mere amatør jo bedre!

Stort set alle unge piger man støder på ser "slidte" ud og langt ældre end den alder de skriver!

Skrevet
pernielsen skrev, for 12 timer siden:

Jeg søger en ung pige (ca. 18-20 år) med flot ung figur+ansigt - jo mere amatør jo bedre!

Stort set alle unge piger man støder på ser "slidte" ud og langt ældre end den alder de skriver!

Af de thai piger der er rundt omkring på Thaistederne, er minimum 90 % af dem 25+.

Den yngste jeg nogensinde har mødt var 22, og det var på Moon Thai Massage, på Willemoesgade i Kbh, og det er nok 2½-3 år siden. Jeg tror det bliver en svær opgave for dig, at finde dem i alderen 18-20 år, men til gengæld synes jeg at mange af de 25+ piger der er derude er smukke, og jeg synes da bestemt ikke at de ser "slidte" ud, altså dem mellem 25 og 30. Men generelt er mange af thaipigerne svære at sætte alder på, unge som ældre

Hvor har du været, hvor de så "slidte" ud????, og hvor gamle var de???

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.