Hop til indhold
Elveren

sensualhealingdk.com

Recommended Posts

Hej allo-allo

Tak for svaret.

Hun var nok ikke lige mit førstevalg da hun er ældst. C, 44 år, Cahtarina 41 år, Estelle 32 år, Nikita?, Eleana?. Har du prøvet nogen af de andre?

Gad vide hvem af dem der ser mest sexet og lækker ud i virkeligheden?? Billeder kan snyde så gevaldigt har jeg erfaring for.

 

 

 

Redigeret af Elveren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg har desværre ikke haft lejlighed til det. C var den mulighed, der bød sig. Det var god massage og en herlig håndtrold med fokus på nydelse uden nogen form for tidspres. Jeg kan derfor anbefale C, hvis det er håndtrolden, du kommer efter. Og af. Estrella tilbyder vistnok fransk, og det frister da også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Pæn kvinde, slank og mørkblond ell brunt hår, lille barm og meget sød og nærværende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 16 timer siden:

Jeg har været hos C. Det var konge ;-)

Helt enig med besøg hos C - virkelig dejlig behandling af pære dansk kvinde. Har aldrig fået prøvet de øvrige tilbud dér, men står højt på listen. Sikker på, at kvaliteten er i højsædet ligesom priserne også er :-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser virkelig lækkert ud. Jeg har et spørgsmål til dem som har prøvet det - er olien til at vaske af igen eller vil man være olie fedtet hele dagen? 

Er der en som har prøvet den gensidige franske afslutning og hvordan er det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1955, har du prøvet flere ad massørerne? Jeg kunne meget godt tænke mig at høre hvem af dem som ser bedst ud. Det er selvfølgelig objektivt, men alligevel. Tænker Estelle måske er den mest tiltrækkende ud fra alder men det er svært at vurdere når man ikke kan se ansigtet. Over 40 er måske lidt for højt aldersmæssigt til mig og måske skal man lægge 10+ år til som nærmest er standard for glædespiger i hvert fald. Dem der ikke står alder ved plejer at være de ældste, så dem vil jeg nok styre udenom.

Redigeret af Elveren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan be/afkræftige om billederne af massørerne er ægte. Er med på at dem med ansigt ikke er, men dem under massørernes navne, mon de er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elveren skrev, for 20 timer siden:

1955, har du prøvet flere ad massørerne? Jeg kunne meget godt tænke mig at høre hvem af dem som ser bedst ud. Det er selvfølgelig objektivt, men alligevel. Tænker Estelle måske er den mest tiltrækkende ud fra alder men det er svært at vurdere når man ikke kan se ansigtet. Over 40 er måske lidt for højt aldersmæssigt til mig og måske skal man lægge 10+ år til som nærmest er standard for glædespiger i hvert fald. Dem der ikke står alder ved plejer at være de ældste, så dem vil jeg nok styre udenom.

Jeg har kun prøvet "C" som er ejer af forretningen. Hendes billeder er helt ægte, Min opfattelse er helt som de skriver, billeder med ansigter er modeller, dem uden er den ægte vare. Ingen tvivl om at der er tale om voksne kvinder, som jo så også besidder erfaringen. jeg vil glæde mig til at læse om flere oplevelser hos dem, nogle gange kan det betale sig at betale for kvalitet.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
AntonH skrev, for 2 timer siden:

Hvor er det henne? Jeg er godt klar over, at adressen ikke bør fremgå, men hvilken bydel, sådan i runde tal?

se link øverst i tråden

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...