Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Misterbig skrev, for 2 timer siden:

hvor kan man se data 

så stiller jeg lige et spørgsmål, hvor ville I "reklamere" hvis det var jer der havde en "massage butik". Jeg går ud fra du mener ydelser og priser.

Skrevet
jenslillemandhansenv2 skrev, den 29/3/2016 at 22:09:

så stiller jeg lige et spørgsmål, hvor ville I "reklamere" hvis det var jer der havde en "massage butik". Jeg går ud fra du mener ydelser og priser.

Hej Jens

Hvorfor sætter du ikke et link op i din oplysning? Som en god oplysning til alle andre brugere.

God dag

Skrevet
  • Author

Besøgte Faida idag, samme strålende humør som altid. Super service FP. Veninde hedder Mona, så hende kun under under en dyne i forrummet, særdeles tiltalende ansigt, mere aflangt end normalt thai ansigt, hvis i forstår hvad jeg mener, en eller anden må tage en for holdet. Så holder jeg mig til at "passe" Faida. Rigtig god week-end til alle. PS husk at rose Faidas "nye" hård. (ja det på hovedet).;-)

Skrevet
jenslillemandhansenv2 skrev, for 5 timer siden:

Besøgte Faida idag, samme strålende humør som altid. Super service FP. Veninde hedder Mona, så hende kun under under en dyne i forrummet, særdeles tiltalende ansigt, mere aflangt end normalt thai ansigt, hvis i forstår hvad jeg mener, en eller anden må tage en for holdet. Så holder jeg mig til at "passe" Faida. Rigtig god week-end til alle. PS husk at rose Faidas "nye" hård. (ja det på hovedet).;-)

Så hedder det HÅR 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.