Hop til indhold

Recommended Posts

Guest dykker

Har mødt hende i Slagelse, sød smilende og buttet pige.

Jeg tror vi begge følte at der ikke var kemi, så det blev ved et møde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriver med hende lige nu - forhandler sukker inden hun har vist private fotos - mit bud 1000 en time og 2 timer 1.500 - melder ind, når svar - tak for svar fra brødrene ovenfor.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Hun er en sød, ung og buttet pige som giver sig fuldtid. Det har hun gjort de 3 gange jeg har været der

Første gang 1500 for 3 timer med alt hvad man kunne tænke sig. Hun sagde hun ikke var til dyb fransk men da hun først var kommet første gang gaggede hun held frivilligt.

Anden gang 1200 og her var der ikke tid på. Sexen bedre end første gang da hun var mere tryg. Hun havde oplevet en klaphat der ikke var særlig sød.

Tredje gang mødtes vi tilfældigt på MC Donalds ikke langtfra hendes lejlighed. Hun sagde hun var trængende og spurgte om vi skulle køre hjem til hende. Hun gav blow i bilen og det blev til ca 4 timers svedende sex. Denne gang uden jeg skulle betale da hun var voldsom trængende.

Hun får mine bedste anbefalinger og årsagen til jeg ikke kommer der mere skyldes hendes katte (er allergisk) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, den 9. maj 2016 at 08:51:

Skriver med hende lige nu - forhandler sukker inden hun har vist private fotos - mit bud 1000 en time og 2 timer 1.500 - melder ind, når svar - tak for svar fra brødrene ovenfor.... 

Haha han sagde nej: jeg er for gammel...!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Afklaretmand skrev, for 8 timer siden:

Haha han sagde nej: jeg er for gammel...!

Godt at HAN, ikke ville mødes med dig, det kan være du selv var blevet lidt overrasket, haha ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvor gammel er du da ? hun har sagt ja til mig men der var for langt til Slagelse )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

fortæller hun aldrig har mødes med nogen på md og gjort det gratis )

ja ja en god historie så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971
psv skrev, for 6 timer siden:

fortæller hun aldrig har mødes med nogen på md og gjort det gratis )

ja ja en god historie så

Tjah så må du jo vælge hvem du tror på :-)

havde du forventet hun ville indrømme det  så længe i ikke kender hinanden. Hun tænker DS helt klart du er ved at presse hende til at gøre det gratis.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det kunne være en tanke , smiler men hvorfor skulle hun overhovedet indrømme hun kender dig osv

og så sige nej til det sidste, det kunne jo være en god reklame , hvis hun vil mødes osv

og ja jeg tror hvad jeg vil og på hende , din historie lyder som en fantasi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...