Hop til indhold
Gæst

Sugardaters.dk uden ansigt ??

Recommended Posts

Gæst

Nogen med erfaring på sugardaters.dk, da jeg endnu har holdt mig ude af den side.

Er det virkelig rigtigt at det forlanges at man har ansigtsbillede på for at kunne oprette en profil ??

Jeg antager at jeg ikke er den eneste som vil være anonym derinde - hvad gør I andre ??

Hilsen den legesyge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nej nej da, du kan sagtens oprette en profil uden ansigt. Du kan bare ikke se billeder med mindre du enten har ansigtsbillede eller har betalt. Da man stort set intet kan som mand, uden at betale, er det smartest bare at betale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 32 minutter siden:

Nogen med erfaring på sugardaters.dk, da jeg endnu har holdt mig ude af den side.

Er det virkelig rigtigt at det forlanges at man har ansigtsbillede på for at kunne oprette en profil ??

Jeg antager at jeg ikke er den eneste som vil være anonym derinde - hvad gør I andre ??

Hilsen den legesyge

Hej Legesyg

Jeg prøvede og gå ind og oprette mig sidste år, og de forlangte jeg sku have mit ansigt på men som KUN de kunne se. Måske er det anderledes for jer mænd.

Hilsen A :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, for 1 minut siden:

Hej Legesyg

Jeg prøvede og gå ind og oprette mig sidste år, og de forlangte jeg sku have mit ansigt på men som KUN de kunne se. Måske er det anderledes for jer mænd.

Hilsen A :-P

Tusind tak, men jeg håber at en erfaren SugarDady vil skrive og gøre mig klogere

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 8 minutter siden:

Tusind tak, men jeg håber at en erfaren SugarDady vil skrive og gøre mig klogere

Jeg lurer med her og håber det lykkes dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, for 1 minut siden:

Jeg lurer med her og håber det lykkes dig.

Du er meget velkommen til at lude - der er lidt exhibitionist gemt i mig :grin:  Ha Ha

Sorry, men ellers er du ikke lige min type- hver sin smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 9 minutter siden:

Du er meget velkommen til at lude - der er lidt exhibitionist gemt i mig :grin:  Ha Ha

Sorry, men ellers er du ikke lige min type- hver sin smag

Jeg forstår ikke helt hvorfor du tror jeg søger en aftale med dig ? Jeg er selv interesseret i at være på den der side og lurer derfor på svar herinde så længere var den såmænd ikke. Jeg kan så heller ik sige om du ville være min type :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

SORRY - Fair nok - jeg prøvede at være morsom omkring at du ville lure, men havde så lige behov for ikke at lægge noget op til dig (jeg var bare lidt dårlig til at dutrykke mig - SORRY)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hr.Nielsen skrev, for 38 minutter siden:

nej nej da, du kan sagtens oprette en profil uden ansigt. Du kan bare ikke se billeder med mindre du enten har ansigtsbillede eller har betalt. Da man stort set intet kan som mand, uden at betale, er det smartest bare at betale. 

Tusind tak, det giver så ganske god mening, og hvis jeg skal oploade billeder uden ansigt, så kan jeg gøre det som betalende i et privat album ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tusind tak, jeg tror at jeg har fundet ud af det nu, De er bare ikke gode til at beskrive mulighederne, inden at man først betaler

Nu har jeg fundet vej frem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Afklaretmand skrev, for 19 minutter siden:

Med ansigt på opfordring får du fisse på no time og nemt fem seks nu nu aftaler - hav pottemånen og det pæne sprog klar.....

Tusind tak, Jeg kan vel lægge ansigt i privat album - og så bare huske at blokere når kontakten ikke er aktuel ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg tror at denne tråd er fint afsluttet, med tak for hjælpen til dem som har bidraget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...