Hop til indhold
Slickboy

Første indtryk af Sumas

Recommended Posts

Så prøvede jeg sumas wellness hmmm.. lidt blandet mening om det, men konklusionen  er helt sikker på at jeg vender tilbage igen 110%.

Efter en god påske ferie kunne jeg godt mærke at jeg trængte til noget ægte thai massage, jeg forventede ikke det helt store af sumas, men min mening blev hurtig ændret da jeg ringede på døren og så en lille lækker thai. Jeg tror hun hedder Narin Jeg spurgte hende om 1 times massage, men jeg fik hurtig fat i at hun ikke rigtig snakker dansk. Hun tog godt imod mig og bad mig om at ligge og slappe af i et øjeblik. Så gik hun i gang med massagen og det var utrolig godt, helt fantastisk. Længe har jeg ledt efter sådan rigtig thai massage. 

Alt i alt var min oplevelse utrolig godt!!

Tak for denne gang Sumas. Vi ses helt sikkert snart igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Slickboy,

Må jeg tillade mig et spørge, hvormeget erotisk inkluderede den omgang, var hun fuldt påklædt under hele seancen ??  B2B, BJ, HJ, eller mere ??

Hvad var prisen for hvorlænge ??

Hilsen den legesyge

Del dette indlæg

Link til indlæg
legesyg skrev, for 19 minutter siden:

Hej Slickboy,

Må jeg tillade mig et spørge, hvormeget erotisk inkluderede den omgang, var hun fuldt påklædt under hele seancen ??  B2B, BJ, HJ, eller mere ??

Hvad var prisen for hvorlænge ??

Hilsen den legesyge

Hun var fuld påklædt da hun masserede mig. Jeg ved ikke helt med det andet, jeg tror det er noget man skal snakke med dem om, men jeg gav 500kr for 1 time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Et link, eller sådan, kunne være fint, så man ved hvem/hvad i taler om ;-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slickboy skrev, for 14 timer siden:

Hun var fuld påklædt da hun masserede mig. Jeg ved ikke helt med det andet, jeg tror det er noget man skal snakke med dem om, men jeg gav 500kr for 1 time. 

500 kr for en times massage … ???

eller fik du mere for pengene … fordi ellers lyder det til at være i den dyre ende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...