Hop til indhold
Gæst

Showpark Prag, et besøg værd

Recommended Posts

Gæst

Jeg tillader mig i forlængelse af min anden tråd om GPer i Prag, at lave en særskilt tråd omkring Showpark konceptet. Det er helt specielt, og vist ikke til at sammenligne med noget andet sted. Det letteste er bare at sige redlight distrect under et tag, men den holder ikke helt – så jeg vælger at beskrive det her fra bunden, så detaljeret og subjektivt som jeg har oplevet det – med risiko for at lave regulære fejl eller være misvisende (smag og behag er forskellige – og afhænger af øjnene der ser) – Så hvis at du kender til Showpark må du meget gerne supplere denne tråd

http://en.showpark.info/introduction.html

Showpark er i princippet tre steder – delvis Showpark DaVINCI og Showpark Market og Showpark StripBar – har man købt adgang det ene sted, gælder det hele dagen til alle tre steder, og man kan komme og gå som man vil. Den anden ting der gælder i både DaVINCI og Market er at pigerne er helt individuelle, forstået at de ikke betaler procenter af deres forretninger til stedet – men kun en (efter sigende) anstændig lokaleleje for det private rum. Desværre er der stadig nogle som bliver kørt til stedet af deres alfons, så rufferi og urimelig udnyttelse sker desværre også her (mest for de oversøiske piger).

 

DaVINCI har jeg ikke meget erfaring med, men minder mest on en natklub, men primært bare at pigerne ikke deler rum men har hver deres rum – i alt 23 rum og dermed plads til 23 piger på en aften (pigerne booker sig ind på rummene på dagsbasis, så der er helt sikkert mere end 23 piger tilknyttet stedet. Jeg er lidt usikker på prisniveauet der om det ligger højere end i Showpark Market – DaVINCI er åben kl 18 - 05

Showpark Market, ligger som en del af Det Gule Marked (som vi kalder det i Danmark) – rettelig hedder det Prazska Trznice. Det har sin helt egen bygning i det sydøstligste hjørne af markedet, med primær indgang fra  ydersiden, men skjult bag en mur. Selve Showpark er her åben fra kl 12 middag til kl 06 – Den tilhørende stripbar er åben onsdag til lørdag fra kl 20 til 06 (jeg vender tilbage til stripbaren senere)

Entre til showpark koster 250Kc = 75 kr, og gælder en hel dag, til begge steder – og jeg mener at der er gratis taxatransport imellem de to steder includeret (men har ikke fået det bekræftet). Ofte vælger jeg at købe et kort som giver 5 entry for 750 Kc, det synes jeg er det nemmeste, selv hvis jeg kun er der tre dage. Inden for i Showpark Market er der 53 rum - plus nogle VIP rum som pigerne og kunden kan booke sig ind i på timebasis – men ellers har pigerne deres helt egne rum alle med bad. Når man kommer op af trappen, så er Markedet delt i to, går man til venstre (mod øst) så går man ind i den gamle del, som har de fleste rum, men som også er dem der er de mindste, og sengene her er også kun ca et-personers seng – så meget naturligt at man her skal ligge i lag. Og bestemt ikke egnet til mere end en af hvert køn.

Går man derimod til højre ved skranken, så kommer man først ind i det store ”opholdsrum” – herom lidt senere. Og igennem dette kommer man til de nye rum, som igen kan deles i to, dem som vender mod en ydervæg, de har en typisk alm dbl-sengs størrelse men dem som ligger på ”øen” i midten af bygningen typisk har en ekstra stor seng (velegnet til flere personer) – alle de nye rum har brusekabine på værelset. Når pigerne ikke er optaget, så enten ligger de på sengen for åben dør, eller også står de og hænger ud i døren, eller snakker med ”naboen” – de bruger livligt deres mobil/tablet når at de ikke har kunder, og det er egentlig ikke så dårligt, da de faktisk ikke er særligt påtrængende, det er DIG som gør opmærksom på at der er interesse, og så er de bestemt åbne for at snakke forretning.

Og så lige tilbage til ”opholdsrummet” – der er en velasorteret bar, som leverer fint udvalg af cafe-mad samt de fleste drikke til meget rimelige priser. Der er både cafe-borde og lidt sofahjørner, og der er en hel lille afdeling med spilleautomater (men den bliver ikke brugt meget), og midt i rummet er der en stripperstang, som bliver brugt lejlighedsvis. Og vigtigst af alt, der står et antal PC’er, hvor man kan se hvilke piger der er på arbejde i dag, lidt historie om hvem der er (sprog mm), og i hvilket rum hun opholder sig i idag – Ud fra denne liste lavede jeg en lille statistik: kun 15-25% som var udlændinge, heriblandt også Slovakker, Polakker, Italienere, og Russere.  Pigerne har officielt ikke faste priser, men alligevel har de fleste hængende en standard plakat bagerst i rummet, hvor det siger 1200Kc=360 Kr for 20 min eller 1500Kc = 450 Kr for en halv time. Hvad den så indeholder er meget til forhandling med den enkelte pige – jeg har en fornemmelse af at pigerne i de større rum er hurtigere til at lægge til prisen, end i de mindre rum – det er vel fair nok.

Og tro det om I vil – men man kan faktisk hurtig få rigtig mange timer til at gå der, bl.a. ved at surfe rundt og se på de frække piger, ”er der en ny som åbenbarer sig i en dør som tidligere var lukket” -  men det er bestemt ikke et sted for dem så gerne vil blive i drømmen om at du er den eneste som har leget med den pige i dag – alt her er meget åbent og ærligt (jeg har dog endnu ikke set nogen sexe for åben dør. På deres hjemmeside kan du endda hjemmefra følge med i hvormange piger der er på arbejde på hvilke tidspunkter, og deres aldersfordeling….. Der er en klar overvægt af piger mellem 25 og 35 år.

 

Strip-Baren er så også en del af Showpark, og delvis integreret i Showpark Market. Men har sin egen indgang, samt en bagindgang fra Market – entreen gælder begge steder, så der er fri adgang imellem de to dele. Ellers er det en helt almindelig hyggelig stripbar, med meget aktiv showdancing, næsten altid topløs, og få gange ryger det hele også – men jeg mener ikke at du kan tage pigerne med på rummet, men er faktisk lidt i tvivl… de er ihvertilfælde ikke påtrængende med at gå rundt for at fiske kunder

 

Generelt vil jeg sige til Brødrene her, kommer du på en fræk tur til Prag, så skal du ofre at tage i Showpark Market, hvis ikke andet så bare for at have oplevet dette sted, og atmosfæren der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...