Hop til indhold
Doktor Sugardaddy

Nannajh eller miss$ap nogen der har prøvet ?

Recommended Posts

Jeg har været heldig og få en del gratis! 

Jeg aftaler at vi tjekker kemi og at der ikke er penge involveret på første date.  Og så gælder det jo bare om at få talt trusserne af dem. 

Jeg har haft 3 dates hvor pigen blev og sov og vi knaldede 3-4 gange.  Så har jeg alligevel givet hende en 1000 lap så jeg er sikker på at de kommer tilbage efter mere. 

Jeg smed 2500 for en trekant med et par 23 årige.  Det var pengene værd !

Tror Nannajh måske er i den dyre ende.  Vi skriver sammen og har talt i telefon.

Miss $ ligger nok på 1500 så vidt jeg husker men nåede ikke at mødes med hende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, den 15. april 2016 at 00:45:

Miss$ap havde dyrket lidt rigeligt analsex da jeg mødte hende, hun valgte at skide i min seng.......

Denne latterlige, løgnagtige kommentar, kan vist kun stamme fra en sørgelig, forsmået bejler. Du må have følt dig godt og grundigt afvist, siden du vælger at lukke den slags "lort" ud om en pige (altså mig) som du end aldrig har mødt. 

Ikke desto mindre så morer du mig dog ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Miss. skrev, for 4 timer siden:

Denne latterlige, løgnagtige kommentar, kan vist kun stamme fra en sørgelig, forsmået bejler. Du må have følt dig godt og grundigt afvist, siden du vælger at lukke den slags "lort" ud om en pige (altså mig) som du end aldrig har mødt. 

Ikke desto mindre så morer du mig dog ;-)

Enig, plat og ligegyldig kommentar, som ikke er begrundet på nogen måde.. 

Meeen, på den anden side, så er det heller ikke rigtigt classy, at blot ændre navn på SD, fordi man så vælger ikke at svare dem, som man selv har indledt samtaler med, lille MissASAP

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 1 time siden:

Meeen, på den anden side, så er det heller ikke rigtigt classy, at blot ændre navn på SD, fordi man så vælger ikke at svare dem, som man selv har indledt samtaler med, lille MissASAP

Hvad er hendes profilnavn nu? Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Mr. Bean skrev, for 34 minutter siden:

Hvad er hendes profilnavn nu? Har du et link?

FDoll 

kan ikke lige linke via mobilen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...