Hop til indhold

Recommended Posts

Det eneste positive jeg kan sige om hende er at det er hende på billederne. Selvom de er godt fotoshoppede. Betalte 600 for en halv time, men fik kun ca 15 min.
Hun ville ikke rigtig sprede benene så jeg kunne komme til at slikke hende og da vi skulle lave 69 placerede hun sig så jeg overhovedet ikke kunne komme til.
Dårligste oplevelse i lang tid.

Redigeret af andenianden
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
andenianden skrev, for 11 timer siden:

Det eneste positive jeg kan sige om hende er at det er hende på billederne. Selvom de er godt fotoshoppede. Betalte 600 for en halv time, men fik kun ca 15 min.
Hun ville ikke rigtig sprede benene så jeg kunne komme til at slikke hende og da vi skulle lave 69 placerede hun sig så jeg overhovedet ikke kunne komme til.

Hun har været anmeldt tidligere, bl.a. af undertegnede. Der er åbenbart delte meninger om hendes service. Jeg havde selv en ok oplevelse, men kan godt følge dig lidt i det med, at hun er lidt berøringsangst. I mit tilfælde var det dog langt fra så slemt, som du beskriver det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm.

Havde godt set hendes profil. Syntes hun er dejlig ud, så er kommet lidt i tvivl..

Måske skulle jeg holde mig til "det sikre"..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
andenianden skrev, den 26 martie 2016 at 00:55:

Anyway Thanx !!! You stayed 15 minutes because you wanted no one tell you to go !! And with 69 it was sudden movements and I like slow!! Regards Sophie 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...