Hop til indhold
Guest Peanut

Tilfredsstille gp

Recommended Posts

Guest Peanut

Ved godt man køber en service om tilfredstillelse,men kan nu alligevel godt lide tanken om at jeg tilfreds stiller en gp. Er det forkert at spørg hvad gperen er til rent sexualt ? Og vil de svare sandt?

gerne ærlige svar og ikke alt mulig pis.  

Og gerne svar fra gper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg nærmest hader det spørgsmål, helt uden pis. :D 

For det første fordi der bare er forskel på den sex jeg dyrker privat og på den jeg dyrker når jeg er på arbejde, sådan bliver det selvklart ved med at være og det vil derfor altid blive et lidt vævende svar. For det andet, så tænder jeg på at "please" og for det tredje, så kan jeg kun opnå orgasme når sol og måne står rigtigt, det er ikke vigtigt for mig at opnå orgasme, så jeg bliver frustreret når det pludselig er der fokus er, i stedet for alt det fantastiske to nøgne mennesker kan sammen uden at det bliver en orgasmejagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Jeg vil give IV helt ret. Dog kan jeg godt opnå orgasme med en betalende hvis det er først på dagen. Når jeg først har fået den, så er orgasmebanken lukket for den dag. Jeg nyder stadig sex og please den mand der kommer ind af døren, så orgasme står ikke højest hos mig i "mit arbejde". Så heller fokusere på den samlet oplevelse og god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Jeg nærmest hader det spørgsmål, helt uden pis. :D 

For det første fordi der bare er forskel på den sex jeg dyrker privat og på den jeg dyrker når jeg er på arbejde, sådan bliver det selvklart ved med at være og det vil derfor altid blive et lidt vævende svar. For det andet, så tænder jeg på at "please" og for det tredje, så kan jeg kun opnå orgasme når sol og måne står rigtigt, det er ikke vigtigt for mig at opnå orgasme, så jeg bliver frustreret når det pludselig er der fokus er, i stedet for alt det fantastiske to nøgne mennesker kan sammen uden at det bliver en orgasmejagt. 

Det var da et ærligt og let forståeligt svar "helt uden alt muligt pis" ;)

Hvis man tænker sig en smule om, så ved man jo også at der er en grænse for hvad man kan betale sig til med penge alene, og det kan jo umuligt være alle typer som tænder op under samme pige...... personligt vil jeg da bare helst frabede mig at nogen foregiver at komme indtil flere gange med overdreven stønnen og skrigen, bare for at glæde mig, det virker lige modsat, hvis det åbenlyst er fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peanut

Tænker nu heller ikke orgasme. Tænkte mere tilfredsstillelse altså at det også er dejligt/ godt for jer. Så man ikke bare er en tosse som banker der ud af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Vi mænd er også pleasere (nogle af os nogle gange).

Men for mig er det vigtigt at vi begge har en god oplevelse, orgasmeræs er for stressene, jeg behøver ikke engang en udløsning for at have en fed seksuel oplevelse !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peanut skrev, for 55 minutter siden:

Ved godt man køber en service om tilfredstillelse,men kan nu alligevel godt lide tanken om at jeg tilfreds stiller en gp. Er det forkert at spørg hvad gperen er til rent sexualt ? Og vil de svare sandt?

gerne ærlige svar og ikke alt mulig pis.  

Og gerne svar fra gper

Det går väl inte svara generellt på den frågan, utan man får försöka läsa av glädjeflickan om hon är intresserad av eller ens mottaglig att bli tillfredsställd sexuellt (se också tidigare svar från GP:er i denna tråd). Min erfarenhet är att ju längre ett möte är desto mer naturligt är det också för glädjeflickan att bli tillfredsställd. Om det handlar om en middagsdate eller overnight med en eskort eller en träff med en SB så har hon utan undantag velat bli tillfredsställd. Men så är ju också sådana träffar rätt lika en vanlig date förutom att flickan får en liten (eller rättare sagt stor ;-)) penninggåva också. Vid bordell/klinik/FKK-besök så är det lite blandat vad flickan vill och uppskattar.

Glöm inte att många kvinnor behöver känna sig avslappnade och trygga för att kunna få orgasm. Detta gäller ju inte alltid i sexköpssituationer, speciellt om det är en ny och okänd kund eller det ska stressas för att träffen varar endast 30 minuter. En del glädjeflickor vill inte heller få orgasm för då tappar de kontrollen och är utelämnade till att kunden egentligen kan göra vad han vill med dem ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Iscenesat Virkelighed skrev, for 13 timer siden:

Jeg nærmest hader det spørgsmål, helt uden pis. :D 

Enig! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræk Leg skrev, for 15 timer siden:

Dog kan jeg godt opnå orgasme med en betalende hvis det er først på dagen.

En af grundene til at jeg ofte prøver at være den første på borgen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hvis man skal tro de mest hardcore piger her på EG så præsterer de da op til 4 sprøjteorgasmer pr besøg !!!...dem skal man måske ikke tage alvorligt ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, 1 time siden:

Hvis man skal tro de mest hardcore piger her på EG så præsterer de da op til 4 sprøjteorgasmer pr besøg !!!...dem skal man måske ikke tage alvorligt ???

Næh, det behøver da ikke være løgn at andre søler det hele til, bare fordi det ikke lige er min virkelighed. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 timer siden:

Hvis man skal tro de mest hardcore piger her på EG så præsterer de da op til 4 sprøjteorgasmer pr besøg !!!...dem skal man måske ikke tage alvorligt ???

Det vil absolut resultere i dehydrering. Så inden i besøger en GP, må i lige læse på Førstehjælpen. Skulle pigen snyde sig til en orgasme, og vel og mærke overlever det, så vil jeg have nogle af pengene refunderet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For mig betyder det rigtig meget, at pigen på en eller anden måde giver udtryk for, at hun kan lide det der foregår. 

Det tænder mig at se når kvinden bliver tændt - om det så er fake er i princippet ligegyldigt, bare det virker oprigtigt for mig. Det er de små lidenskabelige støn, de følsomme berøringer, en våd mis og gerne lidt dirty talk jeg kommer efter når jeg møder en GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peanut skrev, den 26/3/2016 at 20:58:

Ved godt man køber en service om tilfredstillelse,men kan nu alligevel godt lide tanken om at jeg tilfreds stiller en gp. Er det forkert at spørg hvad gperen er til rent sexualt ? Og vil de svare sandt?

gerne ærlige svar og ikke alt mulig pis.  

Og gerne svar fra gper

enig med IV - jeg hader virkelig det spørgsmål..... mest fordi.... fyren spørger men lytter næsten aldrig alligevel.... 

i starten blev jeg SÅ glad når fyren spurgte... men erfaring har lært mig at det stort set altid er et automatik-spørgsmål.... for hvis jeg beskriver hvad jeg kan lide... så sker det kun i ganske få tilfælde at fyren omsætter mine ord til praksis....... bllahhh... hvorfor spurgte han så ? 

elsker jeg dem der gør sig umage??? .... JA FOR HELVEDE... men hvis fyren bare spørger af høflighed og så bare kører sit eget show bagefter.... så lad dog være med at spørge

Pointen er: det er super at spørge... hvis du er oprigtigt interesseret!! 

----------------------------

svarer vi ærligt ????  hehe - det kommer dælme an på hvorfor hun er GP ... men det er snak til en anden tråd... 

jeg er en af dem der svare hudløst ærligt... for jeg er komplet ligeglad med reaktionen på det svar jeg giver .... det er take it or leave it... jeg nægter at fake lyst 

fx:  dumhed slukker mig totalt... så hvis manden har en forventning om at jeg skriger af lyst hvis han spørger "er du vild med at få banket en stiv pik op i din røv??" - så svarer jeg.... næææ ikke rigtig...... det er sgu ikke lige mig...  for hans beskrivelse af akten er usmagelig - og den slukker mig 100% 

... og det gode ved det svar er at det slukker ham nøjagtig ligeså meget som det lige har slukket mig...... ærlighed er en god ting... 

Pointen er: formuler dit spørgsmål respektfuldt :) 

når han derimod spørger noget i retning af  "hvad er det ved anal-sex du er helt vild med" - så får han et grundigt og sagligt og BRUGBART svar der sætter ham i stand til at dyrke helt vild fed anal sex med mig.... og så synger både fugle og engle... 

Pointen er: LYT til det svar du får... for har du spurgt på en måde der viser respekt for at pigen bruger tid på at svare på et MEGET MEGET personligt spørgsmål stillet af en vildt fremmed.... så kan du også være sikker på at instrukserne kan bruges. 

-------------------------------

jeg underviser i spørjteorgasmer... eller i hvert fald grundteknikken... og jeg er selv prøvekaninen hver gang....  dvs - jeg skal principielt kunne levere varen med hver gæst på en hel vagt.... (teoretisk scenarie for det er aldrig sket endnu at alle ville have den service)

dvs - hvis jeg ikke kunne forklare nøjagtig hvad det er for punkter, hvad det er der virker ect ect ect ect... og være i stand til at italesætte en handling der ikke er så ligetil for nybegyndere.... så ville jeg være rigtig ringe til mit job

en del af jobbeskrivelsen som GP er at være i stand til at svare på sådanne spørgsmål....på en måde så det giver mening for gæsten :) 

Pointen er at alle seriøse GPer både kan og er villige til at instruere på det niveau ifht hvad der virker for dem.... og hvis manden viser respekt og ærlig interesse - så er der ikke noget vi hellere vil end at give ærlige svar :)

 

lige til sidst - mht de mænd der kloger sig på kvinder og sprøjteorgasmer... 

jeg en af dem der kan sprøjte 3-4 gange uden problemer med hver gæst... det er ikke svært for mig fordi jeg har gjort det siden jeg var 15-16 år... .. men det kræver selvfølgelig forberedelse at præstere sådan... ligesom analsex gør ... og alt andet sex for den sags skyld... .... ja - det kræver voldsomt mange liter væske på en vagt for at kunne levere varen.... what goes out MUST come in.... og dehydrering vil naturligvis sætte en stopper for legen.....  

så alle der sprøjter som ydelse sørger selvfølgelig for at få væske nok.....  logik for burhøns 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peanut
Jasmin skrev, for 24 minutter siden:

enig med IV - jeg hader virkelig det spørgsmål..... mest fordi.... fyren spørger men lytter næsten aldrig alligevel.... 

i starten blev jeg SÅ glad når fyren spurgte... men erfaring har lært mig at det stort set altid er et automatik-spørgsmål.... for hvis jeg beskriver hvad jeg kan lide... så sker det kun i ganske få tilfælde at fyren omsætter mine ord til praksis....... bllahhh... hvorfor spurgte han så ? 

elsker jeg dem der gør sig umage??? .... JA FOR HELVEDE... men hvis fyren bare spørger af høflighed og så bare kører sit eget show bagefter.... så lad dog være med at spørge

Pointen er: det er super at spørge... hvis du er oprigtigt interesseret!! 

----------------------------

svarer vi ærligt ????  hehe - det kommer dælme an på hvorfor hun er GP ... men det er snak til en anden tråd... 

jeg er en af dem der svare hudløst ærligt... for jeg er komplet ligeglad med reaktionen på det svar jeg giver .... det er take it or leave it... jeg nægter at fake lyst 

fx:  dumhed slukker mig totalt... så hvis manden har en forventning om at jeg skriger af lyst hvis han spørger "er du vild med at få banket en stiv pik op i din røv??" - så svarer jeg.... næææ ikke rigtig...... det er sgu ikke lige mig...  for hans beskrivelse af akten er usmagelig - og den slukker mig 100% 

... og det gode ved det svar er at det slukker ham nøjagtig ligeså meget som det lige har slukket mig...... ærlighed er en god ting... 

Pointen er: formuler dit spørgsmål respektfuldt :) 

når han derimod spørger noget i retning af  "hvad er det ved anal-sex du er helt vild med" - så får han et grundigt og sagligt og BRUGBART svar der sætter ham i stand til at dyrke helt vild fed anal sex med mig.... og så synger både fugle og engle... 

Pointen er: LYT til det svar du får... for har du spurgt på en måde der viser respekt for at pigen bruger tid på at svare på et MEGET MEGET personligt spørgsmål stillet af en vildt fremmed.... så kan du også være sikker på at instrukserne kan bruges. 

-------------------------------

jeg underviser i spørjteorgasmer... eller i hvert fald grundteknikken... og jeg er selv prøvekaninen hver gang....  dvs - jeg skal principielt kunne levere varen med hver gæst på en hel vagt.... (teoretisk scenarie for det er aldrig sket endnu at alle ville have den service)

dvs - hvis jeg ikke kunne forklare nøjagtig hvad det er for punkter, hvad det er der virker ect ect ect ect... og være i stand til at italesætte en handling der ikke er så ligetil for nybegyndere.... så ville jeg være rigtig ringe til mit job

en del af jobbeskrivelsen som GP er at være i stand til at svare på sådanne spørgsmål....på en måde så det giver mening for gæsten :) 

Pointen er at alle seriøse GPer både kan og er villige til at instruere på det niveau ifht hvad der virker for dem.... og hvis manden viser respekt og ærlig interesse - så er der ikke noget vi hellere vil end at give ærlige svar :)

 

lige til sidst - mht de mænd der kloger sig på kvinder og sprøjteorgasmer... 

jeg en af dem der kan sprøjte 3-4 gange uden problemer med hver gæst... det er ikke svært for mig fordi jeg har gjort det siden jeg var 15-16 år... .. men det kræver selvfølgelig forberedelse at præstere sådan... ligesom analsex gør ... og alt andet sex for den sags skyld... .... ja - det kræver voldsomt mange liter væske på en vagt for at kunne levere varen.... what goes out MUST come in.... og dehydrering vil naturligvis sætte en stopper for legen.....  

så alle der sprøjter som ydelse sørger selvfølgelig for at få væske nok.....  logik for burhøns 

 

Tak for det ærlige svar jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...