Hop til indhold

Recommended Posts

http://sexyclub.dk/girls/alexandra3/index.php

fræk ungpigegodte - tjek

frække glimt i øjet - tjek

dybe våde kys - tjek

ægte D-skålsbryster - måske C skål

Hun er ikke tynd og det er nok derfor hun har ikke noget om andre mål mht. kroppen

Mit bud vil være 173cm og 68kg. 

Jeg var tæt på at gå men hun var rigtig søde! Hun ligner Julie Zangenberg (KUN i ansigten)

Sex og blow var rigtig godt, hun var til sted og meget tæt fra start til slut.

Jeg kommer ikke igen - men STOR ROS til hende.

Jeg gik ude af døren med et smil som jeg har ikke forventet!!

Go påske

Del dette indlæg

Link til indlæg

I lige måde.

På trods af sin kortfattethed er din anmeldelse faktisk rigtig god og siger det væsentlige uden at gå i overflødige detaljer - og det negative, du har at sige, siger du på en positiv måde. ;-)

Thumbs up. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig anmeldelse.

Vil også rose dig for den fine måde du beskriver mødet med hende.

Tak The Deep.

Det er SÅ svært at vælge mellem SC's piger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Deep skrev, den 27. marts 2016 at 19:31:

Mit bud vil være 173cm og 68kg. 

Tak for anmeldelsen :-) 

Er Alexandra evt. den samme som:

enten Anna på seduction -

eller Candy fra City girls Helsingør (tidligere Julia på Vandtårnsvej)?

Candy passer meget godt (højde, størrelse i virkeligheden, sødme og nærvær)

Anna passer lidt bedre på billederne, men matcher til gengæld ikke længere nærværet. 

Eller er Alexandra slet ikke identisk med nogle af de 2?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 40 minutter siden:

Tak for anmeldelsen :-) 

Er Alexandra evt. den samme som:

enten Anna på seduction -

eller Candy fra City girls Helsingør (tidligere Julia på Vandtårnsvej)?

Candy passer meget godt (højde, størrelse i virkeligheden, sødme og nærvær)

Anna passer lidt bedre på billederne, men matcher til gengæld ikke længere nærværet. 

Eller er Alexandra slet ikke identisk med nogle af de 2?

De tre piger du nævner er vel nok af samme dejlige lækre blonde type. Men der er tre forskellige.

Anna har været på Seduction i flere år og er der stadig - hun spreder ben hver torsdag. Jeg har kneppet med hende flere gange.

Candy, som nu er i Helsingør hos City Girls, var tidligere hos Sexy Club På Vandtårnsvej, hvor hun hed Julia, og hvor jeg kneppede med hende flere gange.

Alexandra er på Vandtårnsvej (og måske hos Romantica). Jeg har ikke kneppet med hende, men det vil snarest blive bragt i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 9 minutter siden:

De tre piger du nævner er vel nok af samme dejlige lækre blonde type. Men der er tre forskellige.

Alexandra er på Vandtårnsvej (og måske hos Romantica). Jeg har ikke kneppet med hende, men det vil snarest blive bragt i orden.

Jeg har kun været sammen med Anna og Candy/Julia. 

Men du har hilst på Alexandra og kan dermed være sikker på at hun er en helt tredje? Eller hvordan?

Redigeret af Dane

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må så komme an på en prøve, - som jeg gerne påtager mig.

Alexandra er for tiden på rollelisten hos SexyGirls, hos Romantica og hos Eventyrpigerne ved Sorø.

Candy er for tiden på hos Citygirls i Helsingør. Hun startede i sin tid hos SexyGirls (som Julia), derefter en kort periode hos Cassiopeia, (hvor hun tog navnet Candy) hvorefter hun stak af til Citygirls. - Skulle det vise sig at være den samme pige?

PS.: Alexandra tilbyder "analt" - det fremgår ikke af Candys beskrivelse.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 16 timer siden:

Alexandra er for tiden på rollelisten hos SexyGirls, hos Romantica og hos Eventyrpigerne ved Sorø.

Candy er for tiden på hos Citygirls i Helsingør. Hun startede i sin tid hos SexyGirls (som Julia), derefter en kort periode hos Cassiopeia, (hvor hun tog navnet Candy) hvorefter hun stak af til Citygirls. - Skulle det vise sig at være den samme pige?

Men græsk er det kun som forret, eller er det en hovedret..?

( Må man give en gas i 2'ern ?)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 3/7/2016 at 17:05:

Så er prøven foretaget. Alexandra fra SexyGirls er sig selv, og Candy/Julia (nu Citygirls, Helsingør) er sig selv, - og de er to forskellige. Størrelsesmæssigt er de nok ca. lige store. Et par solide blondiner, som tager godt imod, og giver godt igen. Når jeg ser dem for mig - med udspredte arme og ben under mig - med forventningsfulde øjne - kan jeg selv sagtens "se forskellen" for mig. - Men jeg vil have vanskeligt ved at beskrive det i få linjer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg også fået besøgt Alexandra. Meget enig i andres beskrivelse, som er meget dækkende. Smag og behag varierer selvfølgelig. Jeg var vild med Alexandras dejlige væremåde. Jeg kommer igen! :-)

Redigeret af Dane

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Deep skrev, den 27/3/2016 at 19:31:

fræk ungpigegodte - tjek, frække glimt i øjet - tjek, dybe våde kys - tjek, ægte D-skålsbryster - måske C skål

Hun er ikke tynd og det er nok derfor hun har ikke noget om andre mål mht. kroppen, Mit bud vil være 173cm og 68kg. 

Jeg var tæt på at gå men hun var rigtig søde! Hun ligner Julie Zangenberg (KUN i ansigten)

Jeg kommer ikke igen - men STOR ROS til hende.

Her sidder den forvirrede læser tilbage og undrer sig....!!
Du har sat "tjek" ved en række positive egenskaber hos Alexandra("fræk", "våde kys", "ægte D-skålsbryster"), hun var "rigtig sød", sex og blow var "rigtig godt", "hun var til stede og meget tæt fra start til slut".
"Jeg kommer ikke igen"??
Jamen altså, du har lavet en rosende anmeldelse af en sød, velskabt og servicemindet Alexandra, som formentlig giver alle andre læsere lyst til at besøge hende, MEN det er nærmest helt UMULIGT at læse ud af din anmeldelse, hvorfor DU ikke vil besøge hende igen....:?

Har det at gøre med forholdet ml. højde og vægt, som du vurderer til 173 cm/68 kilo...hvor du søger en mere petit, nipseagtig pige?
I så fald ville jeg da personligt være helt rolig ved at besøge Alexandra, da 173/68 er helt normalt tenderende det svagt erotisk buttede :-P

Redigeret af ThorsHammer
Enkelte tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...