Hop til indhold
Gæst

Alessandra i Aalborg

Recommended Posts

Gæst

http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=5345&refid=859 

Besøgte Alessandra i Aalborg/Nørresundby i aftes og ingen tvivl om, at det er hende på billederne. 

Jeg har besøgt et par shemales før, men Alessandra er den første jeg har kysset med, simpelthen fordi hun var så flot kæresteagtig. 

Virkelig flotte bryster en d-skål måske og ellers ganske tynd og flot krop. 

Eneste minus er, at hun kom efter måske 2 minutter, da hun tog mig bagfra. Havde håbet på noget mere, da jeg virkelig havde lavet en fornuftig opvarmning i går, og for første gang nød jeg at blive kneppet. 

Hun smutter videre på tirsdag eller onsdag, vist nok til en anden dansk by. Hun er bestemt et besøg værd, og kunne godt finde på, at besøge hende igen, hvis jeg får mulighed for det. 

I øvrigt min første anmeldelse herinde, efter at have læst med i rigtig mange år, men vi skal jo alle bidrage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et godt bud 15 cm vil jeg tro, fin tykkelse. Smagte godt, hun var nyvasket og glat pik og nosser. 

Prisen er 1500,- for 30 min. Jeg ringede til hende forinden, hvor hun fortalte mig prisen. Jeg sagde, at jeg havde regnet og håbet på 1000,- og det sagde hun ok til. 

Der var ingen problemer da jeg ankom, og jeg betalte 1000 for 30 minutter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, 1 time siden:

Et godt bud 15 cm vil jeg tro, fin tykkelse. Smagte godt, hun var nyvasket og glat pik og nosser. 

Prisen er 1500,- for 30 min. Jeg ringede til hende forinden, hvor hun fortalte mig prisen. Jeg sagde, at jeg havde regnet og håbet på 1000,- og det sagde hun ok til. 

Der var ingen problemer da jeg ankom, og jeg betalte 1000 for 30 minutter. 

Mener du at festen sluttede da hun kom??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LOVER BY CHOICE skrev, for 6 minutter siden:

Mener du at festen sluttede da hun kom??

Ja altså - hun sagde hun ikke kunne få den op igen til at kneppe, så på en måde sluttede festen der.

Men vi blev da ved med at kysse og hun suttede mig igen. Jeg måtte gerne kneppe hende, men det måtte jeg opgive, da jeg ikke tænder så meget på at være aktiv med en trans. Men vi slikkede hinanden indtil jeg kom. Så det var ok. 

Jeg synes generelt, at det var en god oplevelse, og følte mig ikke snydt. Men ville da gerne have mærket hende i længere tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 16 minutter siden:

Ja altså - hun sagde hun ikke kunne få den op igen til at kneppe, så på en måde sluttede festen der.

Men vi blev da ved med at kysse og hun suttede mig igen. Jeg måtte gerne kneppe hende, men det måtte jeg opgive, da jeg ikke tænder så meget på at være aktiv med en trans. Men vi slikkede hinanden indtil jeg kom. Så det var ok. 

Jeg synes generelt, at det var en god oplevelse, og følte mig ikke snydt. Men ville da gerne have mærket hende i længere tid. 

Ok, fedt :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...